Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 144746

Marketing strategije i razvoj maloprodavača u Republici Hrvatskoj


Horvat, Đuro
Marketing strategije i razvoj maloprodavača u Republici Hrvatskoj, 2001., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 144746 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing strategije i razvoj maloprodavača u Republici Hrvatskoj

Autori
Horvat, Đuro

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
27.01

Godina
2001

Stranica
105

Mentor
Segetlija, Zdenko

Ključne riječi
-

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010009

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (mentor)

Avatar Url Đuro Horvat (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Horvat, Đuro
Marketing strategije i razvoj maloprodavača u Republici Hrvatskoj, 2001., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
Horvat, Đ. (2001) 'Marketing strategije i razvoj maloprodavača u Republici Hrvatskoj', magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Horvat, \DJuro}, year = {2001}, pages = {105}, keywords = {-}, title = {Marketing strategije i razvoj maloprodava\v{c}a u Republici Hrvatskoj}, keyword = {-}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Horvat, \DJuro}, year = {2001}, pages = {105}, keywords = {-}, title = {-}, keyword = {-}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font