Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 144230

Emocionalna pismenost učitelja i razvoj nadarene djece u školi


Mušanović, Marko; Vrcelj, Sofija; Zloković, Jasminka
Emocionalna pismenost učitelja i razvoj nadarene djece u školi // Nadarjeni-izkoriščen ali prezrt potencial? / Blažič Marjan (ur.).
Novo Mesto: Slovensko združenje za nadarjene Novo mesto, 2003. str. 371-377 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 144230 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Emocionalna pismenost učitelja i razvoj nadarene djece u školi
(Emotional literacy of Teachers and the development of gifted children in a school setting)

Autori
Mušanović, Marko ; Vrcelj, Sofija ; Zloković, Jasminka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Nadarjeni-izkoriščen ali prezrt potencial? / Blažič Marjan - Novo Mesto : Slovensko združenje za nadarjene Novo mesto, 2003, 371-377

Skup
Nadarjeni-izkoriščen ali prezrt potencial

Mjesto i datum
Novo Mesto, Slovenija, 11.12.2003. - 12.12.2003

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
emocionalna pismenost; emocionalne kompetencije; komunikacija
(emotional literacy; emocional competencies; communication)

Sažetak
U radu se raspravlja o emocionalnoj pismenosti nastavnika kao važnoj kompetenciji u identifikaciji i radu s nadarenim učenicima. Pod emocionalnom pismenošću podrazumjevamo sposobnost prepoznavanja, rukovođenja i primjerenog izražavanja emocija. Uvažavanje potrebe emocionalne pismenosti otvara nove pristupe u istraživanjima nadarenih učenika jer se pokazalo da emocionalno pismen nastavnik lakše prepoznaje nadarenog učenika i daje mu kompleksnije poticaje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0009025

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Sofija Vrcelj (autor)

Avatar Url Marko Mušanović (autor)

Avatar Url Jasminka Zloković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mušanović, Marko; Vrcelj, Sofija; Zloković, Jasminka
Emocionalna pismenost učitelja i razvoj nadarene djece u školi // Nadarjeni-izkoriščen ali prezrt potencial? / Blažič Marjan (ur.).
Novo Mesto: Slovensko združenje za nadarjene Novo mesto, 2003. str. 371-377 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mušanović, M., Vrcelj, S. & Zloković, J. (2003) Emocionalna pismenost učitelja i razvoj nadarene djece u školi. U: Blažič Marjan (ur.)Nadarjeni-izkoriščen ali prezrt potencial?.
@article{article, author = {Mu\v{s}anovi\'{c}, Marko and Vrcelj, Sofija and Zlokovi\'{c}, Jasminka}, year = {2003}, pages = {371-377}, keywords = {emocionalna pismenost, emocionalne kompetencije, komunikacija}, title = {Emocionalna pismenost u\v{c}itelja i razvoj nadarene djece u \v{s}koli}, keyword = {emocionalna pismenost, emocionalne kompetencije, komunikacija}, publisher = {Slovensko zdru\v{z}enje za nadarjene Novo mesto}, publisherplace = {Novo Mesto, Slovenija} }
@article{article, author = {Mu\v{s}anovi\'{c}, Marko and Vrcelj, Sofija and Zlokovi\'{c}, Jasminka}, year = {2003}, pages = {371-377}, keywords = {emotional literacy, emocional competencies, communication}, title = {Emotional literacy of Teachers and the development of gifted children in a school setting}, keyword = {emotional literacy, emocional competencies, communication}, publisher = {Slovensko zdru\v{z}enje za nadarjene Novo mesto}, publisherplace = {Novo Mesto, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font