Pregled bibliografske jedinice broj: 144230
Emocionalna pismenost učitelja i razvoj nadarene djece u školi
Emocionalna pismenost učitelja i razvoj nadarene djece u školi // Nadarjeni-izkoriščen ali prezrt potencial? / Blažič Marjan (ur.).
Novo Mesto: Slovensko združenje za nadarjene Novo mesto, 2003. str. 371-377 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 144230 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Emocionalna pismenost učitelja i razvoj nadarene djece u školi
(Emotional literacy of Teachers and the development of gifted children in a school setting)
Autori
Mušanović, Marko ; Vrcelj, Sofija ; Zloković, Jasminka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Nadarjeni-izkoriščen ali prezrt potencial?
/ Blažič Marjan - Novo Mesto : Slovensko združenje za nadarjene Novo mesto, 2003, 371-377
Skup
Nadarjeni-izkoriščen ali prezrt potencial
Mjesto i datum
Novo Mesto, Slovenija, 11.12.2003. - 12.12.2003
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
emocionalna pismenost; emocionalne kompetencije; komunikacija
(emotional literacy; emocional competencies; communication)
Sažetak
U radu se raspravlja o emocionalnoj pismenosti nastavnika kao važnoj kompetenciji u identifikaciji i radu s nadarenim učenicima. Pod emocionalnom pismenošću podrazumjevamo sposobnost prepoznavanja, rukovođenja i primjerenog izražavanja emocija. Uvažavanje potrebe emocionalne pismenosti otvara nove pristupe u istraživanjima nadarenih učenika jer se pokazalo da emocionalno pismen nastavnik lakše prepoznaje nadarenog učenika i daje mu kompleksnije poticaje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija