Pregled bibliografske jedinice broj: 143754
Nadarjeni učenci v šolskih sistemih
Nadarjeni učenci v šolskih sistemih // Nadarjeni med teorijo in prakso : zbornik prispevkov : mednarodni znanstveni simpozij / Blažič, Marjan (ur.).
Novo Mesto: Slovensko združenje za nadarjene, 2003. str. 71-77 (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 143754 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nadarjeni učenci v šolskih sistemih
(Gifted childern in school system)
Autori
Mušanović, Marko ; Vrcelj, Sofija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Nadarjeni med teorijo in prakso : zbornik prispevkov : mednarodni znanstveni simpozij
/ Blažič, Marjan - Novo Mesto : Slovensko združenje za nadarjene, 2003, 71-77
Skup
Nadarjeni med teorijo in prakso
Mjesto i datum
Otočec, Slovenija; Novo Mesto, Slovenija, 05.06.2001. - 06.06.2001
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
nadareni; školski sustav; teorijski pristupi
(gifted; school system; theoretical approaches)
Sažetak
Autori predstavljaju različite teorijske pristupe u prepoznavanju i radu s nadarenim učenicima. Različiti pristupi su rezultat različitih koncepata školskih sustava .Unatoč brojnim studijama i na temelju njih ostvarenih praktičnih rješenja u pristupima i "tretmanu" nadarenih učenika, do danas nema jedinstvenog mišljenja niti suglasnosti o definiranju pojma nadarenosti.S obzirom na to, nema niti jasnih obrazovnih politika ni smjernica za promjene u obrazovanju nadarenih učenika što često rezultira otporima naspram pokušaja drugačijeg pristupa nadarenim. Kako nisu jasni kriteriji "mjerenja" dostignuća nadareni, u većini država prevladava kriterij akademske (intelektualne) nadarenosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
ISBN: 961-90952-2-7