Pregled bibliografske jedinice broj: 143656
Specifični vidovi kulturnog turizma
Specifični vidovi kulturnog turizma // 6. seminar: Arhivi, knjižnice, muzeji Mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture / Gjurković Govorčin, Rajka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2003. str. 210-220 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 143656 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifični vidovi kulturnog turizma
(Specific Subsets of Cultural Tourism)
Autori
Klarić, Vlasta ; Žic Cepić, Neda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
6. seminar: Arhivi, knjižnice, muzeji Mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture
/ Gjurković Govorčin, Rajka - Zagreb : Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2003, 210-220
Skup
6. seminar: Arhivi, knjižnice, muzeji Mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 20.11.2002. - 22.11.2002
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
specifični vidovi kulturnog turizma; trendovi; edukativni turizam; neprofitni turizam i neprofitne organizacije; očuvanje resursa; odgovornost
(specific subsets of cultural tourism; trends; educational tourism; non-profit tourism and non-profit organisations; preservation of resources; responsibility)
Sažetak
Iako se o kulturnom turizmu u Hrvatskoj govori se gotovo toliko dugo koliko se naši susjedi (Italija, Austrija) njime aktivno bave, ipak taj vid turizma nije još prepoznat kao jedan od ključnih činitelja turističke ponude Hrvatske. Nisu definirane osnovne mogućnosti za razvoj kulturno turističkih proizvoda, pa čak niti osnovni potencijalni specifični oblici kulturnog turizma koje u Hrvatskoj možemo razvijati. U radu se razmatraju specifični oblici kulturnog turizma, te one vidovi turizma kojima je kultura sastavni dio. Kako rastuću važnost u svijetu turizma ima onaj segment kojim se bave tzv. neprofitne organizacije, pojašnjeno je što znači “ neprofitni turizam” , kojem je profilu posjetitelja okrenut, te koje se organizacije bave tom vrstom putovanja. U okviru rada predstavljena je i anketa provedena u ljeto 2002. u Zagrebu, s osvrtom na očekivanja, potrebe te demografske i kulturološke osobitosti posjetitelja grada, kada je u pitanju kulturni turizam.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti