Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 143596

E-Marketing


Ružić, Drago
e-Marketing / Ferenčak, Ivan (ur.).
Osijek: Sveučilište J.J.Strossmayer, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2003


CROSBI ID: 143596 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
E-Marketing

Autori
Ružić, Drago

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Sveučilište J.J.Strossmayer, Ekonomski fakultet u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2003

Stranica
338

ISBN
953-6073-81-1

Ključne riječi
e-Marketing; Internet; e-proizvod; e-oglašavanje
(e-Marketing; Internet; e-product; e-advertising)

Sažetak
Knjiga je podijeljena u sedam glava. U pristupnim razmatranjima koja su prva glava knjige razmotreno je suvremeno elektroničko okružje poslovanja gospodarskih subjekata, te prikazan pojmovni sustav koji se pojavljuje s novom tehnologijom. U drugoj glavi pojašnjen je pojam Interneta i prikazana kratka povijest tog suvremenog fenomena. Također, u nastavku su u najkraćim crtama objašnjene najvažnije usluge koje Internet omogućuje i mobilni Internet kao nadolazeća faza razvoja Interneta. Slijedi središnji dio knjige gdje se u trećoj glavi definira pojam elektroničkog marketinga i daje razgraničenje pojmova. U nastavku se obrađuje e-marketing informacijski sustav, marketing-istraživanja, te marketing-planiranje. Slijedom sastavnih elemenata marketing mix-a, u petom poglavlju razrađuje se e-komunikacija. Prikazane su osobitosti e-AIDA modela, te sastavnice, modeli i sredstva oglašavanja na Internetu. Posebna poglavlja odnose se na mjerenje učinkovitosti interaktivnih medija, te modele plaćanja oglašavanja na Web-u. Šesta glava obrađuje e-distribuciju, a naglasak je na elektroničkoj trgovini. Prvo su prikazani osnovni tipovi e-trgovine i tehnološka infrastruktura elektroničke trgovine. Slijedi pojašnjenje pojedinih vrsta elektroničke trgovine. Naredne točke pojašnjavaju obavljanje kupoprodajnog posla i online aukcije. Koristeći elektroničku trgovinu nedvojbeno su na dobitku i potrošači i prodavači. Koje su prednosti za jedne i za druge pojašnjeno je u posebnoj točki, kao i poteškoće koje se pojavljuju u elektroničkoj trgovini. Sigurnost i privatnost predstavljaju najveći problem elektroničke trgovine koji su zbog svoje važnosti obrađeni u posebnoj točki. Na kraju šeste glave prikazuje se e-learning i e-banking kao novi oblici pružanja usluga na Internetu Specifičnu situaciju kod elektroničke trgovine predstavlja plaćanje u kojem je potrebno osigurati sigurno i brzo prenošenje sredstava od potrošača do prodavača. Koje se metode plaćanja koriste za rješenje tog problema pojašnjeno je pri kraju te točke. Na kraju je prikazano stanje elektroničke trgovine u Republici Hrvatskoj, te trend razvoja elektroničke trgovine u svijetu. Zadnje poglavlje obrađuje neke osobitosti e-marketinga u turizmu i ugostiteljstvu. Naime, Internet nalazi svoju veliku primjenu upravo u turizmu, a osobito kroz sustave rezervacija i oglašavanje turističkih odredišta. U sadašnjim uvjetima moguće je govoriti o tri vrste takvih sustava: transformiranim rezervacijskim sustavima, rezervacijskim sustavima hotelskih lanaca i rezervacijskim servisima, što je pojedinačno objašnjeno. Sasvim pri kraju dat je kritički osvrt na zastupljenost turističkih zajednica na Inernetu te prikazan model za kvalitativnu analizu destinacijskih Web site-ova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Drago Ružić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ružić, Drago
e-Marketing / Ferenčak, Ivan (ur.).
Osijek: Sveučilište J.J.Strossmayer, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2003
Ferenčak, I. (ur.) (2003) e-Marketing. Osijek. Sveučilište J.J.Strossmayer, Ekonomski fakultet u Osijeku.
@unknown{unknown, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Drago}, editor = {Feren\v{c}ak, I.}, year = {2003}, pages = {338}, keywords = {e-Marketing, Internet, e-proizvod, e-ogla\v{s}avanje}, isbn = {953-6073-81-1}, title = {e-Marketing}, keyword = {e-Marketing, Internet, e-proizvod, e-ogla\v{s}avanje}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te J.J.Strossmayer, Ekonomski fakultet u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@unknown{unknown, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Drago}, editor = {Feren\v{c}ak, I.}, year = {2003}, pages = {338}, keywords = {e-Marketing, Internet, e-product, e-advertising}, isbn = {953-6073-81-1}, title = {e-Marketing}, keyword = {e-Marketing, Internet, e-product, e-advertising}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te J.J.Strossmayer, Ekonomski fakultet u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font