Pregled bibliografske jedinice broj: 142926
ULOGA PRODAVAČA U TRGOVINI NA MALO - STALNO NOVI IZAZOVI
ULOGA PRODAVAČA U TRGOVINI NA MALO - STALNO NOVI IZAZOVI // Suvremena trgovina, 28 (2003), 5; 124 - 129 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 142926 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ULOGA PRODAVAČA U TRGOVINI NA MALO - STALNO NOVI IZAZOVI
Autori
Segetlija, Zdenko
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 28
(2003), 5;
124 - 129
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
prodavač; maloprodajni miks; ljudski čimbenik; stručnost prodavača; izobrazba prodavača
(-)
Sažetak
U radu se analizira uloga prodavača - ljudskoga čimbenika u maloprodaji, odnosno u maloprodajnom miksu. Potom se daje kratki povijesni pregled značenja koje se pridavalo odabiru, izobrazbi i motivaciji prodavača u trgovini na malo, a nakon toga se iznose neke činjenice vezane uz više- i visokoškolsko obrazovanje ekonomista u funkciji suvremene prodaje i obrazovanja prodavača u trgovini na malo u nas (primjer Ekonomskoga fakulteta u Osijeku).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA