Pregled bibliografske jedinice broj: 142456
Marketinški pristup zaštiti okoliša i marketing
Marketinški pristup zaštiti okoliša i marketing, 1999. (elaborat/studija).
CROSBI ID: 142456 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinški pristup zaštiti okoliša i marketing
(Marketing-approach towards enviornment protection and marketing)
Autori
Benc, Sanja ; Milković, Duška ; Pisarović, Anamarija
Izvornik
Marketing-approach towards enviornment protection and marketing
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija
Godina
1999
Ključne riječi
Okoliš i održivi razvoj; zaštita okoliša i marketing; Agrarvital SPS
(Environment and sustainable development; environment protection and marketing; Agrarvital SPS)
Sažetak
Globalno stanje okoliša ukazuje na nužnost kvalitativnih promjena na svim razinama u cilju ostvarivanja postavki održivog razvoja. Za poticanje aktivnosti zaštite i poboljšanja stanja okoliša nužna je i nezaobilazna uloga marketinga, jer koristeći spoznaje i metode ove znanosti moguće je postići dalekosežne pozitivne učinke na okoliš. Spoznaje i zaključci iz teoretskog dijela primijenjeni su u studiji slučaja gdje je izrađena marketinška strategija za ekoliški prozivod Agrarvital SPS.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0017002
Ustanove:
Institut za razvoj i međunarodne odnose
Profili:
Anamarija Pisarović
(autor)