Pregled bibliografske jedinice broj: 142413
Samoregulirajući kurikulum
samoregulirajući kurikulum // kvalitetna edukacija i stvaraloštvo
brijuni, hrvatska, 2001. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 142413 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoregulirajući kurikulum
(Self-regulated Curriculum)
Autori
Barbir, Joško ; mr.sc. ; Nejašmić, Sonja, mr.sc.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Kvalitetna edukacija i stvaraloštvo
/ - , 2001
Skup
Kvalitetna edukacija i stvaralaštvo
Mjesto i datum
Brijuni, hrvatska, 14.06.2001. - 16.06.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kurikulum;
(curriculum;)
Sažetak
U današnjoj situaciji kurikulum se definira iz postoječih iskustava društvene zajednice, time definirajući globalni sustav kao sporo pokretljiv.Ono što se postavlja kao primarno pri utemeljunju kurikuluma je upravo određenje ciljeva...Zato mnogi pravi stručnjaci i inteligentni članovi društva priznaju da imaju poteškoća u svladavanju prave poplave novih spoznaja i nužno je utemeljenje prve faze izrade kurikuluma usmjerenog na dinamičku kvalitetu...
Izvorni jezik
Hrvatski