Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 142323

Mikroistraživački pristupi u komparativnoj pedagogiji


Vrcelj, Sofija
Mikroistraživački pristupi u komparativnoj pedagogiji // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse : zbornik radova / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 177-189 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 142323 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mikroistraživački pristupi u komparativnoj pedagogiji
(Micro-research approaches in comparative education)

Autori
Vrcelj, Sofija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse : zbornik radova / Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002, 177-189

ISBN
953-6839-19-9

Skup
Međunarodni znanstveni kolokvij Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse

Mjesto i datum
Crikvenica, Hrvatska, 18.04.2002. - 19.04.2002

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
komparativna pedagogije; mikro istraživanja; mini grupe;
(comparative education; micro research; mini-groups)

Sažetak
U komparativnoj pedagogiji postoje različiti pristupi koji su stvorili sigurnu bazu za daljnja istraživanja. Jedna je grupa komparativista preferirala nacionalno-povijesni pristup ističući da razumjevanje svakoga posebnog konteksta (nužno) dovodi i do razumjevanja pojedinog obrazovnog sustava zajedno s njegovim problemima i rješenjima. Postoje autori koji su zanemarivali posebnosti nacionlnih sustava te svoj istraživački interes usmjerili na generalne sustave s ciljem ( i nadom)da će na taj način doprinjeti općem razvoju komparativne pedagogije.Njihovi napori nisu ostali bez odjeka ; komparativne studije ( u okviru nacionalnih sustava i na globalnoj razini) obiluju sortiranim podacima čime su stvoreni dobri temelji za daljnja istraživanja različitih makro-problema. Međutim, osim istraživanja makro-problema, u komparativnoj se pedagogiji osjeća potreba i za mikro-istraživanjima koji adekvatan istraživački status dobivaju u istraživanju interkulturalne edukacije. U okviru ove problematike, komparativisti su se okrenuli prema "mini- grupama" te na transparentnu razinu podižu probleme diskriminiranih žena, manjina i ostalih "elemenata" koji se podvode pod pojam "najširi slojevi".

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Sofija Vrcelj (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vrcelj, Sofija
Mikroistraživački pristupi u komparativnoj pedagogiji // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse : zbornik radova / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 177-189 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vrcelj, S. (2002) Mikroistraživački pristupi u komparativnoj pedagogiji. U: Rosić, V. (ur.)Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse : zbornik radova.
@article{article, author = {Vrcelj, Sofija}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2002}, pages = {177-189}, keywords = {komparativna pedagogije, mikro istra\v{z}ivanja, mini grupe, }, isbn = {953-6839-19-9}, title = {Mikroistra\v{z}iva\v{c}ki pristupi u komparativnoj pedagogiji}, keyword = {komparativna pedagogije, mikro istra\v{z}ivanja, mini grupe, }, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Crikvenica, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vrcelj, Sofija}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2002}, pages = {177-189}, keywords = {comparative education, micro research, mini-groups}, isbn = {953-6839-19-9}, title = {Micro-research approaches in comparative education}, keyword = {comparative education, micro research, mini-groups}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Crikvenica, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font