Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 14217

Interakcija među vršnjacima u vrtićkom kontekstu


Irović, Stanislava
Interakcija među vršnjacima u vrtićkom kontekstu // Vrtić kao dječja kuća / Došen Dobud, Anka et al. (ur.).
Pula: PU Dječji vrtići Pula, 1998. str. 43-54 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 14217 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interakcija među vršnjacima u vrtićkom kontekstu
(Peer Interaction in the kindergarten context)

Autori
Irović, Stanislava

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Vrtić kao dječja kuća / Došen Dobud, Anka et al. - Pula : PU Dječji vrtići Pula, 1998, 43-54

Skup
Vrtić kao dječja kuća

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 05.06.1998. - 06.06.1998

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
vršnjačka komunikacija; razvojne vrijednosti; vršnjački tutoring.
(peer interaction; developmental values; peer tutoring.)

Sažetak
Vršnjačka interakcija igra jedinstvenu ulogu u djetetovu razvoju. Vršnjaka je moguće promatrati kao objekt djetetova ponašanja i izvor razvojnih promjena, a svijet vršnjaka kao mikrokontest u kojem se razvoj ostvaruje. U radu se razmatraju razvojne vrijednosti vršnjačkog interakcijskog konteksta, njihovo ostvarivanje u ekspoloracijskim i igrovnim aktivnostima te uloga odrasloga u poticanju interakcije među vršnjacima u institucionalnim uvjetima. Na učestalost i kvalitetu vršnjačke interakcije odgojitelj djeluje svojim vrijednosnim sustavom i odgojnom praksom - gradeći prilike za prakticiranje vršnjačke interakcije, strukturirajući stimulativnu sredinu, kreirajući ozračje u kojem se djeca ohrabruju na odabir i donošenje odluka, usavršavanje socijalnih vještina, dogovor i suradnju. Harmonična i varijabilna interakcija među djecom vršnjacima, omogućena odgojiteljevom medijatorkom ulogom (strukturira sredinu, opskrbljuje dijete standardiziranim interakcijskim vještinama, posreduje i pruža potporu), postaje poligonom dječjeg razvoja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
122002

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Stanislava Irović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Irović, Stanislava
Interakcija među vršnjacima u vrtićkom kontekstu // Vrtić kao dječja kuća / Došen Dobud, Anka et al. (ur.).
Pula: PU Dječji vrtići Pula, 1998. str. 43-54 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Irović, S. (1998) Interakcija među vršnjacima u vrtićkom kontekstu. U: Došen Dobud, A. (ur.)Vrtić kao dječja kuća.
@article{article, author = {Irovi\'{c}, Stanislava}, editor = {Do\v{s}en Dobud, A.}, year = {1998}, pages = {43-54}, keywords = {vr\v{s}nja\v{c}ka komunikacija, razvojne vrijednosti, vr\v{s}nja\v{c}ki tutoring.}, title = {Interakcija me\dju vr\v{s}njacima u vrti\'{c}kom kontekstu}, keyword = {vr\v{s}nja\v{c}ka komunikacija, razvojne vrijednosti, vr\v{s}nja\v{c}ki tutoring.}, publisher = {PU Dje\v{c}ji vrti\'{c}i Pula}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Irovi\'{c}, Stanislava}, editor = {Do\v{s}en Dobud, A.}, year = {1998}, pages = {43-54}, keywords = {peer interaction, developmental values, peer tutoring.}, title = {Peer Interaction in the kindergarten context}, keyword = {peer interaction, developmental values, peer tutoring.}, publisher = {PU Dje\v{c}ji vrti\'{c}i Pula}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font