Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 14215

Stavovi odraslih o tjelesnom razvoju djece i predškolska praksa


Kuzma, Zdenka
Stavovi odraslih o tjelesnom razvoju djece i predškolska praksa // Biti – biti za druge / Železnik, Lubica (ur.).
Čakovec, Hrvatska: Dječji centar – Čakovec i Visoka učiteljska škola Čakovec, 1998. str. 108-113 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 14215 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi odraslih o tjelesnom razvoju djece i predškolska praksa
(Adult’s attitudes to physical development and preschool practice)

Autori
Kuzma, Zdenka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Biti – biti za druge / Železnik, Lubica - : Dječji centar – Čakovec i Visoka učiteljska škola Čakovec, 1998, 108-113

Skup
Biti – biti za druge

Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 27.04.1998. - 29.04.1998

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
implicitna pedagogija; predškolski institucionalni kontekst; tjelesne aktivnosti; tjelesna kompetencija.
(implicit pedagogy; preschool institutional context; psysical activities; physical competence.)

Sažetak
U radu se obrazlažu osnovne postavke o bitnosti odraslih (odgojitelja, roditelja) u očuvanju djetetova zdravlja i poticanja njegova tjelesnog razvoja. Stavovi odraslih u odnosu na zdravlje i tjelesni razvoj djeteta dio su njihove implicitne pedagogije. Implicitna pedagogija ili osobna teorija o odgoju podrazumijeva vrijednosni sustav kojim se definira i promišlja narav djeteta i djetinjstva, narav djetetova razvoja, odgojni ciljevi i strategije odgoja. Ličnost odgojitelja i roditelja koji ostvaruju program tjelesnog i zdravstvenog odgoja djece predškolske dobi u institucionalnim i obiteljskim uvjetima jedan je od presudnih čimbenika kvalitete i djelotvornosti ovih programa. Razina znanja i informiranosti, stručna kompetencija odgojitelja, ali i vrijednosne prosudbe i stavovi vezani za ciljeve, sadržaje i strategije odgojnog djelovanja odražavaju se na kvalitetu djetetova življenja u predškolskoj instituciji te na praksu organizacije i provedbe tjelesnih aktivnosti i tjelesnog vježbanja. Suradnja odgojitelja s roditeljima, zdravstvenim djelatnicima i športskim udrugama moće poboljšati kvalitetu i raznovrsnost progrma kojima se osmišljavaju aktivnosti tjelesnog i zdravstvenog odgoja djece predškolske dobi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
122002

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenka Kuzma (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kuzma, Zdenka
Stavovi odraslih o tjelesnom razvoju djece i predškolska praksa // Biti – biti za druge / Železnik, Lubica (ur.).
Čakovec, Hrvatska: Dječji centar – Čakovec i Visoka učiteljska škola Čakovec, 1998. str. 108-113 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Kuzma, Z. (1998) Stavovi odraslih o tjelesnom razvoju djece i predškolska praksa. U: Železnik, L. (ur.)Biti – biti za druge.
@article{article, author = {Kuzma, Zdenka}, editor = {\v{Z}eleznik, L.}, year = {1998}, pages = {108-113}, keywords = {implicitna pedagogija, pred\v{s}kolski institucionalni kontekst, tjelesne aktivnosti, tjelesna kompetencija.}, title = {Stavovi odraslih o tjelesnom razvoju djece i pred\v{s}kolska praksa}, keyword = {implicitna pedagogija, pred\v{s}kolski institucionalni kontekst, tjelesne aktivnosti, tjelesna kompetencija.}, publisher = {Dje\v{c}ji centar – \v{C}akovec i Visoka u\v{c}iteljska \v{s}kola \v{C}akovec}, publisherplace = {\v{C}akovec, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kuzma, Zdenka}, editor = {\v{Z}eleznik, L.}, year = {1998}, pages = {108-113}, keywords = {implicit pedagogy, preschool institutional context, psysical activities, physical competence.}, title = {Adult’s attitudes to physical development and preschool practice}, keyword = {implicit pedagogy, preschool institutional context, psysical activities, physical competence.}, publisher = {Dje\v{c}ji centar – \v{C}akovec i Visoka u\v{c}iteljska \v{s}kola \v{C}akovec}, publisherplace = {\v{C}akovec, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font