Pregled bibliografske jedinice broj: 14213
Odgojitelj usmjeren na dijete
Odgojitelj usmjeren na dijete // Biti-biti za druge / Železnik, Ljubica (ur.).
Čakovec, Hrvatska: Dječji centar Čakovec ; Visoka učiteljska škola Čakovec, 1998. str. 64-69 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 14213 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgojitelj usmjeren na dijete
(Teacher Oriented to Child)
Autori
Babić, Nada
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Biti-biti za druge
/ Železnik, Ljubica - : Dječji centar Čakovec ; Visoka učiteljska škola Čakovec, 1998, 64-69
Skup
Biti- biti za druge
Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 27.04.1998. - 29.04.1998
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
interaktivna paradigma; predškolski programi; razvojno primjerena praksa; razvoj djeteta; interakcija odgojitelj-dijete.
(interactive paradigm; preschool curriculum; developmentally appropriate practice; childs development.)
Sažetak
U radu se promišljaju mogućnosti za rješavanje proturječnosti između sadržajne i procesne strane odgojno-obrazovnog utjecaja u institucionalnom predškolskom kontekstu. Kao ishodište rabi se interaktivna paradigma učenja i podučavanja, prema kojoj temeljnu važnost u odgoju i razvoju ima interakcija odrasli - dijete te dijete - dijete. Kompetentniji partner (odrasli ili dijete), svojim ukupnim ponašanjam pomaže djetetu u preuzimanju odgovoranosti: od izvanjske podijeljene kontrole ka samostalnoj djetetovoj kontroli. Ukoliko su očekivanja i ponašanje odgojitelja suglasna djetetovom razvojnom putu, njegovim načinima učenja, njegovom iskustvu i postignuću tada je moguća učinkovitost u smislu više razine kompetencije djeteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija