Pregled bibliografske jedinice broj: 142025
Poslovne komunikacije - Pisanje na stroju
Poslovne komunikacije - Pisanje na stroju / Vuk, Blaženka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2003
CROSBI ID: 142025 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovne komunikacije - Pisanje na stroju
(Business Communications - Typewritiny)
Autori
Kliment, Antun ; Jurković-Majić, Olivera
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
2003
Stranica
215
ISBN
953-0-20628-3
Ključne riječi
poslovne komunikacije; poslovni dopisi; dopisivanje; strojopis
(business communications; business letters; typewriting)
Sažetak
Poslovne su komunikacije u marketinškoj koncepciji dio strategije poslovanja trgovačkoga društva (poduzeća) ili krvotok odvijanja poslovnih procesa. Komercijalisti i referenti, kao operativni menedžeri, zaduženi su za plasman robe ili usluga ili za nabavu robe i materijala za proizvodnju. Zaposlenici obavljaju zadaće pomoću osobnih računala, a primjena poslovnih komunikacija sastavni je dio rada. Informacijske tehnologije povećavaju proizvodnost rada jer zaposlenici sami obavljaju cijeli poslovni proces bez pomoći korespondenta ili tipkača pa je neobično važno da učenici ekonomskih škola dobro poznaju teoriju i tehnologiju komuniciranja s poslovnim partnerima. Uloga poslovnih komunikacija mijenjala se tijekom 20. stoljeća. Do sedamdesetih godina prevladavalo je posredno poslovanje putem poslovnih pisama, a danas je pretežit neposredni način faksom i elektroničkim komunikacijama. Mogućnost skraćivanja trajanja procesa bit je nove filozofije razvoja gospodarstva. Udžbenik sadrži: – pisanje na pisaćem stroju – teoriju poslovnih komunikacija i – tehnologiju komuniciranja (tehniku).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija