Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 14184

An approach to mathematical inducation-starting from the early stages of teaching mathematics


Pavleković, Margita
An approach to mathematical inducation-starting from the early stages of teaching mathematics // Mathematical communications, 3 (1998), 3; 135-142 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 14184 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
An approach to mathematical inducation-starting from the early stages of teaching mathematics

Autori
Pavleković, Margita

Izvornik
Mathematical communications (1331-0623) 3 (1998), 3; 135-142

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
matematika; matematička indukcija
(mathematics; mathematical induction)

Sažetak
Pristup metodi matematičke indukcije od početne nastave matematike. Poznato je da metoda dokazivanja prirnjenom maternatičke indukcije često dovodi do ozbiljnih poteškoća kod učenika koji se s tim pojmom prvi puta susreću u osnovnoj ili srednjoj školi. Zato je potrebno pripremiti učenike za razumijevanje i primjenu metode matematičke indukcije. Zato valja kod učenika razviti sposobnost uočavanja. uspoređivanja, uopćavanja i postavljanja hipoteze induktivnirn zaključivanjem. S druge strane, valja dovoljno rano ukazati na primjere iz kojih je vidljivo da hipoteze postavljene induktivnim zaključivanjem mogu biti netočne. Tako uvjeravamo učenika u potrbu dokaza hipoteze, te nalaženja metoda za dokazivanje. U ovom članku navodimo niz upravo takvih primjera kroz koje učenike početne nastave matematike navodimo na induktivno zaključivanje, ali i primjere koji ukazuju na potrebu opreza prilikom prihvaćanja hipoteza dobivenih induktivnim zaključivanjem.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
122003
122010

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Margita Pavleković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Pavleković, Margita
An approach to mathematical inducation-starting from the early stages of teaching mathematics // Mathematical communications, 3 (1998), 3; 135-142 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Pavleković, M. (1998) An approach to mathematical inducation-starting from the early stages of teaching mathematics. Mathematical communications, 3 (3), 135-142.
@article{article, author = {Pavlekovi\'{c}, Margita}, year = {1998}, pages = {135-142}, keywords = {matematika, matemati\v{c}ka indukcija}, journal = {Mathematical communications}, volume = {3}, number = {3}, issn = {1331-0623}, title = {An approach to mathematical inducation-starting from the early stages of teaching mathematics}, keyword = {matematika, matemati\v{c}ka indukcija} }
@article{article, author = {Pavlekovi\'{c}, Margita}, year = {1998}, pages = {135-142}, keywords = {mathematics, mathematical induction}, journal = {Mathematical communications}, volume = {3}, number = {3}, issn = {1331-0623}, title = {An approach to mathematical inducation-starting from the early stages of teaching mathematics}, keyword = {mathematics, mathematical induction} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font