Pregled bibliografske jedinice broj: 14184
An approach to mathematical inducation-starting from the early stages of teaching mathematics
An approach to mathematical inducation-starting from the early stages of teaching mathematics // Mathematical communications, 3 (1998), 3; 135-142 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 14184 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
An approach to mathematical inducation-starting from the early stages of teaching mathematics
Autori
Pavleković, Margita
Izvornik
Mathematical communications (1331-0623) 3
(1998), 3;
135-142
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
matematika; matematička indukcija
(mathematics; mathematical induction)
Sažetak
Pristup metodi matematičke indukcije od početne nastave matematike. Poznato je da metoda dokazivanja prirnjenom maternatičke indukcije često dovodi do ozbiljnih poteškoća kod učenika koji se s tim pojmom prvi puta susreću u osnovnoj ili srednjoj školi. Zato je potrebno pripremiti učenike za razumijevanje i primjenu metode matematičke indukcije. Zato valja kod učenika razviti sposobnost uočavanja. uspoređivanja, uopćavanja i postavljanja hipoteze induktivnirn zaključivanjem. S druge strane, valja dovoljno rano ukazati na primjere iz kojih je vidljivo da hipoteze postavljene induktivnim zaključivanjem mogu biti netočne. Tako uvjeravamo učenika u potrbu dokaza hipoteze, te nalaženja metoda za dokazivanje. U ovom članku navodimo niz upravo takvih primjera kroz koje učenike početne nastave matematike navodimo na induktivno zaključivanje, ali i primjere koji ukazuju na potrebu opreza prilikom prihvaćanja hipoteza dobivenih induktivnim zaključivanjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA