Pregled bibliografske jedinice broj: 14182
Eksperiment u nastavi matematike- rad s djecom prognanika i izbjeglica
Eksperiment u nastavi matematike- rad s djecom prognanika i izbjeglica // Zbornik radova 4. susreta nastavnika matematike / Varošanec, Sanja... (ur.).
Zagreb: HMD Zagreb, 1998. str. 211-220 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 14182 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Eksperiment u nastavi matematike- rad s djecom prognanika i izbjeglica
(Experiment in the mathematics teaching-work with returnne and refugee children)
Autori
Pavleković, Margita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 4. susreta nastavnika matematike
/ Varošanec, Sanja... - Zagreb : HMD Zagreb, 1998, 211-220
Skup
4. susret nastavnika matematike
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 02.06.1998. - 04.06.1998
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
matematika; prognanici; izbjeglice
(mathematic; refugee; returne children)
Sažetak
Pad koncentracije učenika posebno je u praksi primijećen u poslijeratnom periodu, a osobito se manifestira u djece prognanika i izbjeglica. S mjerom uveden eksperiment u nastavu matematike razbija monotoniju i pridonosi većoj koncentraciji. Promatranje pojave koja se ispituje pod točno određenim uvjetima koji dopuštaju da se prati tijek pojave i da se ona svaki put uz ponavljanje tih uvjeta ponovno izazove, tj. eksperiment, ima smisla u svakoj razini nastave matematike. Iskustvo nas uči da dobro pripremljen eksperiment pridonosi povećanju interesa i pozornosti, pa onda i koncentracije učenika. Eksperimentom pomažemo učeniku aktivno usvajati pojmove, bez obzira na to ima li eksperiment snagu dokaza ili je samo povod nekoj hipotezi. U oba slučaja smanjuje prostor mehaničkom zapamćivanju koje ionako rezultira formalni znanjima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija