Pregled bibliografske jedinice broj: 141804
Trendovi razvoja istraživanja komparativne pedagogije
Trendovi razvoja istraživanja komparativne pedagogije // Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka, 2001. str. 178-193 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 141804 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Trendovi razvoja istraživanja komparativne pedagogije
(Trends of research development in comparative pedagogy)
Autori
Vrcelj, Sofija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja
/ Rosić, Vladimir - Rijeka, 2001, 178-193
Skup
Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 27.04.2001. - 28.04.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
istraživanje; komparativna; razvoj; trendovi
(research; comparative; development; trends)
Sažetak
U radu se razmatraju trendovi istraživanja u komparativnoj pedagogiji koji se kretao od intuitivnog istraživanja, preko deskripcije, analize uzročno-posljedičnih odnosa do komparacije i pokušaja stvaranja univerzalnih i provjerljivih teorijskih koncepata. Tijekom odrastanja komparativna je pedagogija proživljavala različite "krize identiteta" zbog svojatanja njenog predmeta proučavanja od drugih znanosti (antropologije, filozofije, sociologije i drugih).Postojanje različitih orijentacija i različitih metodoloških pristupa u komparativnoj pedagogiji osiguravaju joj njen znanstveni identitet i budućnost. S obzirom na razinu spoznatosti različitosti i sličnosti, komparativna je pedagogija svoju "znanstvenu čašu" nalila do pola i prestoji joj duga istraživačka budućnost da čašu nalij(va) do vrha.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA