Pregled bibliografske jedinice broj: 14175
Afirmacija razvojne orjentacije kao osnova kvalitete u odgoju i obrazovanju
Afirmacija razvojne orjentacije kao osnova kvalitete u odgoju i obrazovanju // Kvaliteta u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Pedagoški fakultet, 1998. str. 97-102 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 14175 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Afirmacija razvojne orjentacije kao osnova kvalitete u odgoju i obrazovanju
(The afirmation of develpoment orientation as a base of quality in education)
Autori
Krstović, Jasna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kvaliteta u odgoju i obrazovanju
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Sveučilište u Rijeci, Pedagoški fakultet, 1998, 97-102
Skup
Kvaliteta u odgoju i obrazovanju
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 19.02.1998. - 20.02.1998
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
razvoj; kvaliteta; obrazovanje
(development; quality; education)
Sažetak
U radu se polazi od potrebnosti afirmacije obrazovanja kao osnove razvoja, naglašavanjem odnosa općeg razvoja društva kao složene kategorije i obrazovanja kao mogućnosti i sredstva za ostvarenje razvojnih akcija. Na taj se način u najuži odnos stavljaju kategorije razvoja i obrazovanja kao nova kvalitativna dimenzija složenog procesa ljudskog napretka uopće. Pritom , naznačava se njihova međuzavisnost što proizlazi iz spoznaje da se izvorni razvojni potencijali ostvaruju u stvaralčkim mogućnostima čovjekova intelekta i prihvaćanjem čovjeka kao najvažnijeg činitelja razvoja. Stoga se moga nastojanja društvenog konteksta moraju usmjeriti na aktivizaciju latentnih čovjekovih mogućnosti koje se ostvaruju uvažavanjem obrazovanja kao osnovne pretpostavke njegove afirmacije. Suvremeno određenje obrazovanja kao djelatnosti ogleda se u naglašavanju međuzavisnosti njegove kvaliltete s razvojnim određenjem dajući mu tako novu dimenziju u njegovu širokom pojmovnom određenju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA