Pregled bibliografske jedinice broj: 14172
Interaktivni pristup u vrtiću
Interaktivni pristup u vrtiću // Kvaliteta u odgoju i obrazovanju, Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog kolokvija / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka, Hrvatska: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 269-279 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 14172 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interaktivni pristup u vrtiću
(Interactive approach in the kindergarten)
Autori
Irović, Stanislava
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kvaliteta u odgoju i obrazovanju, Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog kolokvija
/ Rosić, Vladimir - : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1998, 269-279
Skup
Kvaliteta u odgoju i obrazovanju
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 19.02.1998. - 20.02.1998
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
interaktivni pristup;komunikacijsko-interakcijska paradigma odgoja; program orjentiran na dijete; strategije učenja/poučavanja
(interactive approach; communicative-interactive paradigm of education; curriculum oriented to the child; teaching/learning strategies)
Sažetak
Oslanjajući se na spoznaje o naravi djetetova razvoja i osjetljivost za djetetovu individualnost, poučavatelj kreira optimalnu i poticajnu tenziju među programskim ciljevima i djetetovim mogućnostima, interesima i potrebama. U radu se ocrtavaju sonvone konture interaktivnog pristupa u vrtiću : transformirane uloge odraslog poučavatelja i djeteta; razvojno primjereni, na dijete fokusirani program; stimulirajuća i prema djetetovim potrebama responsivna sredina; multiple strategije učenja/poučavanja ...
Interaktivnim pristupom koji postaje izvorom djetetova socijalnog i kognitivnog monitoringa, gradi se djetetova kompetencija i autonomija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA