Pregled bibliografske jedinice broj: 14171
Interaktivno učenje/obučavanje u izobrazbi studenata.
Interaktivno učenje/obučavanje u izobrazbi studenata. // Kvaliteta u odgoju i obrazovanju, Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog kolokvija / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Pedagoški fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 121-132 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 14171 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interaktivno učenje/obučavanje u izobrazbi studenata.
(Interactive learning/teaching in students' education)
Autori
Babić, Nada
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kvaliteta u odgoju i obrazovanju, Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog kolokvija
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Pedagoški fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1998, 121-132
Skup
Kvaliteta u odgoju i obrazovanju
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 19.02.1998. - 20.02.1998
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
interaktivno učenje/obučavanje; integrirani holistički pristup; kompetencija učitelja; refleksivni praktičar
(interactive learning/teaching; integrative holistic approach; teacher's competence; reflective practitioner)
Sažetak
U naslovljenom radu se podastiru teorijske spoznaje i iskustva o interaktivnom obučavanju studenata - budućih odgojitelja predškolske djece. Ishodišne pretpostavke su: a) učenje je proces aktivne tvorbe znanja, vrijednosnog sustava, sposobnosti, vještina i b) integrirani holistički pristup na programskoj i izvedbenoj razini odgovara stvarnom funkcioniranju ljudskih potreba. U radu se elaborira ideja o kompetenciji odgojitelja s futurologijske točke motrišta - promjene u edukacijskim potrebama i buduće moguće profesionalne uloge. Na kraju se nudi prijedlog promjena na koncepcijskoj i metodologijskoj razini u transformaciji dosadašnjeg sustava obrazovanja budućih odgojitelja - stručnjaka za različite predškolske programe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija