Pregled bibliografske jedinice broj: 141641
Konstruktivistička teorija i obrazovni proces
Konstruktivistička teorija i obrazovni proces // Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja / Kramar, Martin (ur.).
Maribor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta Mariboru, 2000. str. 28-35. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 141641 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konstruktivistička teorija i obrazovni proces
(Theory of Constructivism and Process of Education)
Autori
Mušanović, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja
/ Kramar, Martin - Maribor : Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta Mariboru, 2000, 28-35.
Skup
Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja
Mjesto i datum
Maribor, Slovenija, 25.11.1999. - 26.11.1999
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
konstruktivizam; konstruktivistički razred; konstruktivističke teorije
(constructivism; constructivist classroom; theory of constructivism)
Sažetak
Konstruktivizam je pogled na učenje temeljen na stavu da učenici putem aktivnosti, procesom intelektualnog razvoja postaju graditelji i kreatori novih znčenja i znanja. Konstruktivistički pogled na učenje implicira specifične promjene uloge učitelja kao i prirode aktivnosti učenja. Iz konstruktivisstičke perspektive poučavanje se sagledava izvan uobičajenog prenošenja informacija učenicima i provjere njihove usvojenosti u učenika. Umjesto toga poučavanje postaje stvar kreiranja situacija u kojima učenici aktivno sudjeluju, u kojima postaju sposobni stvarati svoje individualne konstrukcije. Uspoređivanjem tradicionalnog i konstruktivističkog razreda mogu se opisati temeljna obilježja konstruktivističkog pristupa: učenik se prihvaća kao onaj koji misli i stvara značenja, kao neovisni istraživač, učitelj poučava interaktivnim stilom, traži mišljenja učenika, primaran je rad u grupama i dr.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija