Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 141641

Konstruktivistička teorija i obrazovni proces


Mušanović, Marko
Konstruktivistička teorija i obrazovni proces // Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja / Kramar, Martin (ur.).
Maribor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta Mariboru, 2000. str. 28-35. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 141641 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konstruktivistička teorija i obrazovni proces
(Theory of Constructivism and Process of Education)

Autori
Mušanović, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja / Kramar, Martin - Maribor : Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta Mariboru, 2000, 28-35.

Skup
Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja

Mjesto i datum
Maribor, Slovenija, 25.11.1999. - 26.11.1999

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
konstruktivizam; konstruktivistički razred; konstruktivističke teorije
(constructivism; constructivist classroom; theory of constructivism)

Sažetak
Konstruktivizam je pogled na učenje temeljen na stavu da učenici putem aktivnosti, procesom intelektualnog razvoja postaju graditelji i kreatori novih znčenja i znanja. Konstruktivistički pogled na učenje implicira specifične promjene uloge učitelja kao i prirode aktivnosti učenja. Iz konstruktivisstičke perspektive poučavanje se sagledava izvan uobičajenog prenošenja informacija učenicima i provjere njihove usvojenosti u učenika. Umjesto toga poučavanje postaje stvar kreiranja situacija u kojima učenici aktivno sudjeluju, u kojima postaju sposobni stvarati svoje individualne konstrukcije. Uspoređivanjem tradicionalnog i konstruktivističkog razreda mogu se opisati temeljna obilježja konstruktivističkog pristupa: učenik se prihvaća kao onaj koji misli i stvara značenja, kao neovisni istraživač, učitelj poučava interaktivnim stilom, traži mišljenja učenika, primaran je rad u grupama i dr.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
000916

Profili:

Avatar Url Marko Mušanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mušanović, Marko
Konstruktivistička teorija i obrazovni proces // Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja / Kramar, Martin (ur.).
Maribor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta Mariboru, 2000. str. 28-35. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mušanović, M. (2000) Konstruktivistička teorija i obrazovni proces. U: Kramar, M. (ur.)Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja.
@article{article, author = {Mu\v{s}anovi\'{c}, Marko}, editor = {Kramar, M.}, year = {2000}, pages = {28-35.}, keywords = {konstruktivizam, konstruktivisti\v{c}ki razred, konstruktivisti\v{c}ke teorije}, title = {Konstruktivisti\v{c}ka teorija i obrazovni proces}, keyword = {konstruktivizam, konstruktivisti\v{c}ki razred, konstruktivisti\v{c}ke teorije}, publisher = {Univerza v Mariboru, Pedago\v{s}ka fakulteta Mariboru}, publisherplace = {Maribor, Slovenija} }
@article{article, author = {Mu\v{s}anovi\'{c}, Marko}, editor = {Kramar, M.}, year = {2000}, pages = {28-35.}, keywords = {constructivism, constructivist classroom, theory of constructivism}, title = {Theory of Constructivism and Process of Education}, keyword = {constructivism, constructivist classroom, theory of constructivism}, publisher = {Univerza v Mariboru, Pedago\v{s}ka fakulteta Mariboru}, publisherplace = {Maribor, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font