Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 141629

Prihodnost šole temelječa na informacijski paradigmi


Mušanović, Marko; Vrcelj, Sofija
Prihodnost šole temelječa na informacijski paradigmi // Vzgoja in izobraževanje v informacijski družbi
Ljubljana: Institut Jožef Stefan, 2003. str. 38-44. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 141629 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prihodnost šole temelječa na informacijski paradigmi
(The Future of School Based on the Information Paradigm)

Autori
Mušanović, Marko ; Vrcelj, Sofija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Vzgoja in izobraževanje v informacijski družbi / - Ljubljana : Institut Jožef Stefan, 2003, 38-44.

Skup
Informacijska družba IS 2003

Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 13.10.2003. - 17.10.2003

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
računalna tehnologija; šola;
(information technology; school)

Sažetak
This paper shows results of theoretical analysis and empirical research concerning the future of school. Research samples included students of Faculty of Philosophy in Rijeka. Method applied was a study of random cases, and the data was acquired through the essay technique. A significant majority of tested students concluded that school or organized forms of learning will continue to exist in the future. They believe that versatile motivations, contents and learning resources will be present in the future society. Reorganisation of school powered by information technology will produce new methods, organizational patterns and relationships between students and teachers. Future school will become a new base for cognitive revolution without power related monopolisation of information. Contemporary changes if the status of student and teacher today will be more influencing in future society. In the “ present future” successfulness will be determined by the way we collect and use information.

Izvorni jezik
Slv

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0009025

Profili:

Avatar Url Sofija Vrcelj (autor)

Avatar Url Marko Mušanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mušanović, Marko; Vrcelj, Sofija
Prihodnost šole temelječa na informacijski paradigmi // Vzgoja in izobraževanje v informacijski družbi
Ljubljana: Institut Jožef Stefan, 2003. str. 38-44. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mušanović, M. & Vrcelj, S. (2003) Prihodnost šole temelječa na informacijski paradigmi. U: Vzgoja in izobraževanje v informacijski družbi.
@article{article, author = {Mu\v{s}anovi\'{c}, Marko and Vrcelj, Sofija}, year = {2003}, pages = {38-44.}, keywords = {ra\v{c}unalna tehnologija, \v{s}ola, }, title = {Prihodnost \v{s}ole temelje\v{c}a na informacijski paradigmi}, keyword = {ra\v{c}unalna tehnologija, \v{s}ola, }, publisher = {Institut Jo\v{z}ef Stefan}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }
@article{article, author = {Mu\v{s}anovi\'{c}, Marko and Vrcelj, Sofija}, year = {2003}, pages = {38-44.}, keywords = {information technology, school}, title = {The Future of School Based on the Information Paradigm}, keyword = {information technology, school}, publisher = {Institut Jo\v{z}ef Stefan}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font