Pregled bibliografske jedinice broj: 14152
Komunikacija u nastavi matematike
Komunikacija u nastavi matematike // Vrjednovanje obrazovanja / Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1998. str. 202-211 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
CROSBI ID: 14152 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacija u nastavi matematike
(Communications in The Mathematics Teaching)
Autori
Pavleković, Margita ; Bašić, Ivica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni
Izvornik
Vrjednovanje obrazovanja
/ Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1998, 202-211
Skup
Vrjednovanje obrazovanja
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.12.1996. - 13.12.1996
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
vrednovanje; matematičko znanje
(evaluation; mathematics knowledge)
Sažetak
Suvremeni način komuniciranja u nastavi matematike zahtijeva drugačiji pristup praćenju i ocjenjivanju studenata. Na nastavi metodike matematike studentima nastavnih smjerova omogućujemo demonstraciju osobnih ideja o drugačijoj komunikaciji u nastavi matematike. Cilj je da nakon diplomiranja ponesu sa sobom u osnovne i srednje škole uvjerenje o potrebi za promjenama u komunikaciji u nastavi matematike i vjeru da su sposobni raditi na boljitku te komunikacije. Računalo svakako unosi velike promjene u nastavu matematike. Doprinos novoj komunikaciji u nastavi matematike demonstrirat ćemo na nekim primjerima rađenim pomoću programa Mathematica u verziji 2.2.3, autora Researcha, Inc., Champaign, Illinois iz 1994. Ukazat ćemo na pojedinačne slučajeve iz prakse iz kojih je vidljivo da rad na računalu donosi učitelju ekonomičnost u pripremi nastave, a kod učenika povećava motivaciju za rad.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija