Pregled bibliografske jedinice broj: 141412
Kreativni učitelj i matematička izobrazba učenika s teškoćama u osječkim školama
Kreativni učitelj i matematička izobrazba učenika s teškoćama u osječkim školama // Kreativnost učitelja/nastavnika i učenika u nastavi matematike / Kadum, Vladimir (ur.).
Pula: IGSA Pula, 2003. str. 67-77 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 141412 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreativni učitelj i matematička izobrazba učenika s teškoćama u osječkim školama
(Creative teacher and teaching mathematics to children with difficulties in Osijek schools)
Autori
Pavleković, Margita ; Kolar-Šuper, Ružica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Kreativnost učitelja/nastavnika i učenika u nastavi matematike
/ Kadum, Vladimir - Pula : IGSA Pula, 2003, 67-77
Skup
Treći stručno-metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 16.10.2003. - 18.10.2003
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
nastava matematike; djeca s poteškoćama
(math teaching; children with special needs)
Sažetak
U članku se polazi od pozitivnih zakona Republike Hrvatske glede integracije djece i mladeži s teškoćama u jedinstveni odgojno-obrazovni sustav i od statističkih podataka o broju učenika s teškoćama u osječkim osnovnim školama. Iznosi se niz pitanja na koja nailaze učitelji matematike iz Osijeka u svom radu s takvim učenicima. Navode se koraci djelatnika Visoke učiteljske škole u Osijeku kako bi budući učitelji, ali i oni iz prakse, radeći s djecom s poteškoćama mogli biti još kreativniji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika