Pregled bibliografske jedinice broj: 141288
Izvozni marketing za poduzetništvo
Izvozni marketing za poduzetništvo // Okrugli stol "Izvozne mogućnosti poduzetništva"
Rijeka, Hrvatska, 2000. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 141288 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izvozni marketing za poduzetništvo
(Export marketing for entrepreneurship)
Autori
Grbac, Bruno
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Okrugli stol "Izvozne mogućnosti poduzetništva"
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 10.06.2000. - 12.06.2000
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
izvozni marketing; poduzetništvo
(Export marketing; Enterpreneurship)
Sažetak
Razvoj Hrvatske temelji se na poduzetničkoj ekonomiji. Za ostvarenje uspjeha u novim tržišnim uvjetima poslovanje temeljeno na implementaciju marketing koncepcije postaje imperativ. U skladu s tim postavkama mala i srednja poduzeća postaju nositelji razvoja, podrška su izvozu većim gospodarskim subjektima ili su i sama direktni izvoznici. Uvažavanje specifičnosti izvoznog marketinga malih i srednjih poduzeća ključno je za izlazak i ekspanziju na stranim tržištima. Navedeno posebno iz razloga jer se radi o gospodarskim subjektima koji raspolažu s limitiranim sredstvima za razvoj, istraživanje i ispitivanje stranih tržišta. U tom kontekstu na makro razini nužne su mjere ekonomske politike kojima će se poticati interesno objedinjavanje malih i srednjih poduzeća a na mikro razini osigurati tranfer znanja o implementaciji marketing koncepta u tim gospodarskim subjektima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija