Pregled bibliografske jedinice broj: 141268
Marketing i prostorni razmještaj maloprodajne mreže
Marketing i prostorni razmještaj maloprodajne mreže // XVIII. kongres CROMAR 2003 Marketing u razvoju infrastrukture hrvatskog gospodarstva : Knjiga sažetaka / Radić, Tihomir ; Mihić, Mirela ; Dorotić, Matilda (ur.).
Split, Hrvatska: Split, 2003. str. 15 - 15 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 141268 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing i prostorni razmještaj maloprodajne mreže
(Marketing and the territorial distribution of the retail network)
Autori
Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
XVIII. kongres CROMAR 2003 Marketing u razvoju infrastrukture hrvatskog gospodarstva : Knjiga sažetaka
/ Radić, Tihomir ; Mihić, Mirela ; Dorotić, Matilda - : Split, 2003, 15 - 15
Skup
Kongres CROMAR (18 ; 2003)
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 23.10.2003. - 25.10.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
logistika; distribucijski sustav; maloprodajni sustav; prostorni razmještaj prodavaonica; GIS
(logistics; distribution system; retailing system; territorial distribution of retail network; GIS)
Sažetak
Razvoj informacijskih i komunikacijskih tehnologija dramatično mijenja oblike pojedinih tržišta, unoseći radikalne promjene u logistiku proizvodnje i distribucije. Promjene u oblikovanju distribucijskih sustava odražavaju se i na promjene u maloprodajnim sustavima, osobito na prostorni razmještaj prodavaonica. U radu se posebno razmatraju marketinški i logistički aspekti prostornog razmještaja prodavaonica, te uloga GIS-a u istraživanju lokacije maloprodaje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek