Pregled bibliografske jedinice broj: 14118
Vrjednovanje ranoga tretmana teškoća u čitanju i pisanju
Vrjednovanje ranoga tretmana teškoća u čitanju i pisanju // Vrjednovanje obrazovanja / Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1998. str. 174-186 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 14118 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrjednovanje ranoga tretmana teškoća u čitanju i pisanju
(Evaluation of the Early Tretment of Reading and Writing Difficulties)
Autori
Dudaš, Geza
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Vrjednovanje obrazovanja
/ Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1998, 174-186
Skup
Vrjednovanje obrazovanja
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.12.1996. - 13.12.1996
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
vrjednovanje; teškoće čitanja; teškoće pisanja
(evaluation; reading difficulties; writting difficulties)
Sažetak
Teškoće u čitanju i pisanju jedan su od najčešćih problema početnog školovanja. Ove teškoće imaju ona djeca, koja ne nauče čitati i pisati uobičajenim metodama nastave. Uzroci tih teškoća su mnogostruki: genetski, biološko - medicinski, socijalni, pedagoši. U Poliklinici SUVAG razrađena je metoda predikcije tih teškoća, prije početka školovanja. Rano otkrivanje zasniva se na psihološkom ispitivanju inteligencije i vizuomotorne percepcije, te na defektološkom ispitivanju razvijenosti govora. Vrednovanje ovog postupka pokazuje da je teškoće čitanja i pisanja moguće pouzdano otkriti i prije početnog opismenjavanja. Nakon kraćeg ili duljeg logopedskog tretmana moguće je postići bitno poboljšanje vještine čitanja i pisanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA