Pregled bibliografske jedinice broj: 14115
Vrjednovanje i samovrjednovanje pisanog izraza
Vrjednovanje i samovrjednovanje pisanog izraza // Vrjednovanje obrazovanja / Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1998. str. 157-162 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 14115 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrjednovanje i samovrjednovanje pisanog izraza
(Evaluation of Children's written Expression)
Autori
Vodopija, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Vrjednovanje obrazovanja
/ Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1998, 157-162
Skup
Vrjednovanje obrazovanja
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.12.1996. - 13.12.1996
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
vrjednovanje; samovrjednovanje; pisani izraz
(evaluation; written expression)
Sažetak
Vrednovanje u nastavi hrvatskoga jezika, odnosno vrednovanje učeničke pisane komunikacije već dugo je predmet interesa metodičara nastave hrvatskoga jezika, pedagoga i psihologa. To je problem koji se na različite načine pokušavao riješiti. Dosad ponudena rješenja ili nisu bila valjana ili se nikada nisu počela primjenjivati u praksi. I danas se pisana produkcija vrednuje ocjenama od jedan do pet. S postojećim se stanjem ne moiemo pomiriti jer se ne mogu jednako vrednovati literalni sastavci u kojima dominira izražavanje osjećaja i mašte i sastavci kojima je osnovna namjena komunikacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA