Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 14089

Praćenje i mijenjanje nastavnikove uloge-put k promjeni nastavne komunikacije


Peko, Anđelka
Praćenje i mijenjanje nastavnikove uloge-put k promjeni nastavne komunikacije // Vrjednovanje obrazovanja / Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1998. str. 12-23 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 14089 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Praćenje i mijenjanje nastavnikove uloge-put k promjeni nastavne komunikacije
(Evaluation of teachers verbal activity)

Autori
Peko, Anđelka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Vrjednovanje obrazovanja / Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1998, 12-23

Skup
Vrjednovanje obrazovanja

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.12.1996. - 13.12.1996

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
vrednovanje; govorna djelatnost učitelja
(evaluation; teacher's verbal activity)

Sažetak
U nastavnom procesu kakav je pretežno prisutan u nas (usmjeren k nastavniku) nastavnik je glavni modelator te valja obratiti pozornost na mjerenje, vrednovanje i unapređivanje njegovog rada. Nastavnikova govorna djelatnost koja je dominantna u nastavnoj komunikaciji očituje se u okviru dvaju gledišta, a to su: a) gledište poučavanja i b) afektivno gledište odnosno refleksija emocija u nastavnoj komunikaciji. Prvi korak u procesu izmjene dominantnosti nastavnikove govorne djelatnosti jest snimanje govorne nastavne komunikacije koju on (uz učenika) i strukturira. To je ujedno i osnava za vrednovanje te kotnunikacije. Na osnovi snimke nastave verbalnim interakcijskim sustavom Amidona i Huntera (koji obuhvaća oba aspekta verbalne nastavnikove djelatnosti) moguće je nastavnika upoznati s pozitivnim i negativnim stranama nastave i mogućnostima njenog unapređivanja (što uključuje jednako kvalitativno kao i kvantitativno gledište verbalne nastavne komunikacije).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
122003
122010

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Anđelka Peko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Peko, Anđelka
Praćenje i mijenjanje nastavnikove uloge-put k promjeni nastavne komunikacije // Vrjednovanje obrazovanja / Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1998. str. 12-23 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Peko, A. (1998) Praćenje i mijenjanje nastavnikove uloge-put k promjeni nastavne komunikacije. U: Peko, A. & Vodopija, I. (ur.)Vrjednovanje obrazovanja.
@article{article, author = {Peko, An\djelka}, year = {1998}, pages = {12-23}, keywords = {vrednovanje, govorna djelatnost u\v{c}itelja}, title = {Pra\'{c}enje i mijenjanje nastavnikove uloge-put k promjeni nastavne komunikacije}, keyword = {vrednovanje, govorna djelatnost u\v{c}itelja}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Peko, An\djelka}, year = {1998}, pages = {12-23}, keywords = {evaluation, teacher's verbal activity}, title = {Evaluation of teachers verbal activity}, keyword = {evaluation, teacher's verbal activity}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font