Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 14087

Učiteljeve govorne djelatnosti- praćenje i vrjednovanje


Peko, Anđelka
Učiteljeve govorne djelatnosti- praćenje i vrjednovanje // Vjednovanje obrazovnog procesa / Peko, Anđelka: Vodopija, Irena.. (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1996. str. 30-31 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 14087 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učiteljeve govorne djelatnosti- praćenje i vrjednovanje
(Evaluation of teacher's verbal activity)

Autori
Peko, Anđelka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Vjednovanje obrazovnog procesa / Peko, Anđelka: Vodopija, Irena.. - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1996, 30-31

Skup
Vrednovanje obrazovnog procesa

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.12.1996. - 13.12.1996

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
vrednovanje; učiteljeva govorna djelatnost
(evaluation; teacher's verbal activity)

Sažetak
U nastavnom procesu kakav je pretežno prisutan u nas (usmjeren k nastavniku) nastavnik je glavni modelator te valja obratiti pozornost na mjerenje, vrednovanje i unapređivanje njegovog rada. Nastavnikova govorna djelatnost koja je dominantna u nastavnoj komunikaciji očituje se u okviru dvaju gledišta, a to su: a) gledište poučavanja i b) afektivno gledište odnosno refleksija emocija u nastavnoj komunikaciji. Prvi korak u procesu izmjene dominantnosti nastavnikove govorne djelatnosti jest snimanje govorne nastavne komunikacije koju on (uz učenika) i strukturira. To je ujedno i osnava za vrednovanje te kotnunikacije. Na osnovi snimke nastave verbalnim interakcijskim sustavom Amidona i Huntera (koji obuhvaća oba aspekta verbalne nastavnikove djelatnosti) moguće je nastavnika upoznati s pozitivnim i negativnim stranama nastave i mogućnostima njenog unapređivanja (što uključuje jednako kvalitativno kao i kvantitativno gledište verbalne nastavne komunikacije).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
122003
122010

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Anđelka Peko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Peko, Anđelka
Učiteljeve govorne djelatnosti- praćenje i vrjednovanje // Vjednovanje obrazovnog procesa / Peko, Anđelka: Vodopija, Irena.. (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1996. str. 30-31 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Peko, A. (1996) Učiteljeve govorne djelatnosti- praćenje i vrjednovanje. U: Peko, Anđelka: Vodopija, Irena.. (ur.)Vjednovanje obrazovnog procesa.
@article{article, author = {Peko, An\djelka}, year = {1996}, pages = {30-31}, keywords = {vrednovanje, u\v{c}iteljeva govorna djelatnost}, title = {U\v{c}iteljeve govorne djelatnosti- pra\'{c}enje i vrjednovanje}, keyword = {vrednovanje, u\v{c}iteljeva govorna djelatnost}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Peko, An\djelka}, year = {1996}, pages = {30-31}, keywords = {evaluation, teacher's verbal activity}, title = {Evaluation of teacher's verbal activity}, keyword = {evaluation, teacher's verbal activity}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font