Pregled bibliografske jedinice broj: 14087
Učiteljeve govorne djelatnosti- praćenje i vrjednovanje
Učiteljeve govorne djelatnosti- praćenje i vrjednovanje // Vjednovanje obrazovnog procesa / Peko, Anđelka: Vodopija, Irena.. (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1996. str. 30-31 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 14087 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učiteljeve govorne djelatnosti- praćenje i vrjednovanje
(Evaluation of teacher's verbal activity)
Autori
Peko, Anđelka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Vjednovanje obrazovnog procesa
/ Peko, Anđelka: Vodopija, Irena.. - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1996, 30-31
Skup
Vrednovanje obrazovnog procesa
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.12.1996. - 13.12.1996
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
vrednovanje; učiteljeva govorna djelatnost
(evaluation; teacher's verbal activity)
Sažetak
U nastavnom procesu kakav je pretežno prisutan u nas (usmjeren k nastavniku) nastavnik je glavni modelator te valja obratiti pozornost na mjerenje, vrednovanje i unapređivanje njegovog rada.
Nastavnikova govorna djelatnost koja je dominantna u nastavnoj komunikaciji očituje se u okviru dvaju gledišta, a to su:
a) gledište poučavanja i
b) afektivno gledište odnosno refleksija emocija u nastavnoj komunikaciji.
Prvi korak u procesu izmjene dominantnosti nastavnikove govorne djelatnosti jest snimanje govorne nastavne komunikacije koju on (uz učenika) i strukturira. To je ujedno i osnava za vrednovanje te kotnunikacije. Na osnovi snimke nastave verbalnim interakcijskim sustavom Amidona i Huntera (koji obuhvaća oba aspekta verbalne nastavnikove djelatnosti) moguće je nastavnika upoznati s pozitivnim i negativnim stranama nastave i mogućnostima njenog unapređivanja (što uključuje jednako kvalitativno kao i kvantitativno gledište verbalne nastavne komunikacije).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA