Pregled bibliografske jedinice broj: 14084
Kako ostvariti kvalitetnu izobrazbu progane djece
Kako ostvariti kvalitetnu izobrazbu progane djece // Kvaliteta u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 417-424 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 14084 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako ostvariti kvalitetnu izobrazbu progane djece
(How to realize qualitative education of refugee children)
Autori
Peko, Anđelka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kvaliteta u odgoju i obrazovanju
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1998, 417-424
Skup
Kvaliteta u odgoju i obrazovanju
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 19.02.1998. - 20.02.1998
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
odgoj; obrazovanje; prognana djeca
(education; dispalced children)
Sažetak
U školskoj godini 1996./97. u osnovnim školama Osječko-baranjske županije nalazi se 3398 djece koja su prognana iz svojih domova. Uz njih je samo u osnovnim školama i 835 učenika - izbjeglica. Od ukupnog broja osnovnoškolske djece upravo djeca - prognanici i djeca - izbjeglice čine 16 % osnovnoškolskc populacije u Osječko-baranjskoj županiji.
Riječ je svakako o problemu koji sve nas koji se bavimo u bilo kojem odsječku izobrazbe obvezuje na pozornost i sustavno bavljenje njime, jer od periodičnog rada na njemu, ova djeca nemaju veće koristi. Zapravo, izobrazba djece stradalnika domovinskog rata obvezuje nas na sustavan pristup glede: praćenja i izmjene izobrazbe djece s brojnim psiho-socijalnim problemima, uporabe načina i socijalno radnih oblika aktivnosti koji djeci omogućuju drukčiji položaj.
U ovom radu posebnu sam pozornost ukazala na prvu stepenicu u tom zahtjevnom usponu, a to je pružanje sustavne podrške prognanoj djeci kao preduvjeta za ostvarivanje i kognitivnih zadaća kojc su u izobrazbi posebno naglašene.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA