Pregled bibliografske jedinice broj: 140764
(Ne)mogućnost djelovanja škole na razvoj(nost) učenika
(Ne)mogućnost djelovanja škole na razvoj(nost) učenika // Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja : knjiga referatov z 2. mednarodnega znanstvenega posveta / Kramar, Martin ; Duh, Matjaž (ur.).
Maribor: Pedagoška fakulteta, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko, 2000. str. 111-115 (poster, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 140764 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
(Ne)mogućnost djelovanja škole na razvoj(nost) učenika
(The possiblities and limitations of the effect of school on the development of students)
Autori
Vrcelj, Sofija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja : knjiga referatov z 2. mednarodnega znanstvenega posveta
/ Kramar, Martin ; Duh, Matjaž - Maribor : Pedagoška fakulteta, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko, 2000, 111-115
ISBN
86-80693-56-1
Skup
2. Mednarodni znanstveni posvet Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja
Mjesto i datum
Maribor, Slovenija, 22.11.2001. - 23.11.2001
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
razvojnost; učenik; obrazovanje; dvo-zona teorija; Pijaže-ova teorija
(development; students; education;)
Sažetak
U radu se razmatraju mogućnosti i ograničenja djelovanja škole na razvoj učenika. Razvoj(nost) se učenika ističe kao primarni cilj /svake/ škole, no upitno je koliko je ostvarenje toga cilja moguće u školama koje rade po ustaljenom redu . Razvoj(nost) svakoga učenika pretpostavlja potpunu individualizaciju rada u školama, što onda onemogućava stvaranje jedne obuhvatne i općevažeće pedagogije i "Školsko-pedagoškog korpusa" koji će biti primjenjiv za svakoga učenika . Razvojnost učenika u školi je moguće i potrebno provoditi ukoliko se pokaže da poučavanje zasnovano na općim principima nema općeprihvaćene "strategije" razvojnosti u školi unatoč spoznajama mnogih teorija /dvo-zona teorija L.Vigotskoga, Brunerov strukturalizam, Piagetov "spontani razvoj".
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA