Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 140764

(Ne)mogućnost djelovanja škole na razvoj(nost) učenika


Vrcelj, Sofija
(Ne)mogućnost djelovanja škole na razvoj(nost) učenika // Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja : knjiga referatov z 2. mednarodnega znanstvenega posveta / Kramar, Martin ; Duh, Matjaž (ur.).
Maribor: Pedagoška fakulteta, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko, 2000. str. 111-115 (poster, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 140764 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
(Ne)mogućnost djelovanja škole na razvoj(nost) učenika
(The possiblities and limitations of the effect of school on the development of students)

Autori
Vrcelj, Sofija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja : knjiga referatov z 2. mednarodnega znanstvenega posveta / Kramar, Martin ; Duh, Matjaž - Maribor : Pedagoška fakulteta, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko, 2000, 111-115

ISBN
86-80693-56-1

Skup
2. Mednarodni znanstveni posvet Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja

Mjesto i datum
Maribor, Slovenija, 22.11.2001. - 23.11.2001

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
razvojnost; učenik; obrazovanje; dvo-zona teorija; Pijaže-ova teorija
(development; students; education;)

Sažetak
U radu se razmatraju mogućnosti i ograničenja djelovanja škole na razvoj učenika. Razvoj(nost) se učenika ističe kao primarni cilj /svake/ škole, no upitno je koliko je ostvarenje toga cilja moguće u školama koje rade po ustaljenom redu . Razvoj(nost) svakoga učenika pretpostavlja potpunu individualizaciju rada u školama, što onda onemogućava stvaranje jedne obuhvatne i općevažeće pedagogije i "Školsko-pedagoškog korpusa" koji će biti primjenjiv za svakoga učenika . Razvojnost učenika u školi je moguće i potrebno provoditi ukoliko se pokaže da poučavanje zasnovano na općim principima nema općeprihvaćene "strategije" razvojnosti u školi unatoč spoznajama mnogih teorija /dvo-zona teorija L.Vigotskoga, Brunerov strukturalizam, Piagetov "spontani razvoj".

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0009025

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Sofija Vrcelj (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vrcelj, Sofija
(Ne)mogućnost djelovanja škole na razvoj(nost) učenika // Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja : knjiga referatov z 2. mednarodnega znanstvenega posveta / Kramar, Martin ; Duh, Matjaž (ur.).
Maribor: Pedagoška fakulteta, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko, 2000. str. 111-115 (poster, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vrcelj, S. (2000) (Ne)mogućnost djelovanja škole na razvoj(nost) učenika. U: Kramar, M. & Duh, M. (ur.)Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja : knjiga referatov z 2. mednarodnega znanstvenega posveta.
@article{article, author = {Vrcelj, Sofija}, year = {2000}, pages = {111-115}, keywords = {razvojnost, u\v{c}enik, obrazovanje, dvo-zona teorija, Pija\v{z}e-ova teorija}, isbn = {86-80693-56-1}, title = {(Ne)mogu\'{c}nost djelovanja \v{s}kole na razvoj(nost) u\v{c}enika}, keyword = {razvojnost, u\v{c}enik, obrazovanje, dvo-zona teorija, Pija\v{z}e-ova teorija}, publisher = {Pedago\v{s}ka fakulteta, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko}, publisherplace = {Maribor, Slovenija} }
@article{article, author = {Vrcelj, Sofija}, year = {2000}, pages = {111-115}, keywords = {development, students, education, }, isbn = {86-80693-56-1}, title = {The possiblities and limitations of the effect of school on the development of students}, keyword = {development, students, education, }, publisher = {Pedago\v{s}ka fakulteta, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko}, publisherplace = {Maribor, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font