Pregled bibliografske jedinice broj: 140625
Holistički pristup promjenama i razvoju odgojno-obrazovne uloge škole
Holistički pristup promjenama i razvoju odgojno-obrazovne uloge škole // Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja : knjiga referatov z 2. mednarodnega znanstvenega posveta / Kramar, Martin ; Duh, Matjaž (ur.).
Maribor: Pedagoška fakulteta, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko, 2003. str. 47-57 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 140625 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Holistički pristup promjenama i razvoju odgojno-obrazovne uloge škole
(Holistic approach to changes and development of the educational role of school)
Autori
Zloković, Jasminka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja : knjiga referatov z 2. mednarodnega znanstvenega posveta
/ Kramar, Martin ; Duh, Matjaž - Maribor : Pedagoška fakulteta, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko, 2003, 47-57
ISBN
86-80693-68-5
Skup
2. Mednarodni znanstveni posvet Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja
Mjesto i datum
Maribor, Slovenija, 22.11.2001. - 23.11.2001
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
holistički; pristup; razvoj; obrazovanje; škola
(holistic; approach; development; education; school)
Sažetak
Današnji svijet suočen je s ozbiljnim izazovima koja su pokrenula različita čovjekovoj egzistenciji relevantna zbivanja. Škola se mora prilagoditi diskontinuitetu suvremenog doba koji tradicionalno orijentiranu prosvjetnu koncepciju čini često prilično nestabilnom. Učenici nisu "unificirani" a poučavanje nije puka rutina.Želimo li učiniti iskorak iz nekih tradicionalnih koncepata koji nedovoljno zadovoljavaju individualne, intelektualne, socijalne, emocionalne, moralne i neke druge potrebe učenika, holistički pristup proučavanju odgojne stvarnosti daje nove poglede koji se temelje na interakciji različitih dinamičkih pojava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija