Pregled bibliografske jedinice broj: 140608
Školska kultura : faktor kvalitete škole
Školska kultura : faktor kvalitete škole // Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja : knjiga referatov z 2. mednarodnega znanstvenega posveta / Kramar, Martin ; Duh, Matjaž (ur.).
Maribor: Pedagoška fakulteta, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko, 2003. str. 87-91 (poster, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 140608 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Školska kultura : faktor kvalitete škole
(School culture : element of school quality)
Autori
Vrcelj, Sofija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja : knjiga referatov z 2. mednarodnega znanstvenega posveta
/ Kramar, Martin ; Duh, Matjaž - Maribor : Pedagoška fakulteta, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko, 2003, 87-91
ISBN
86-80693-68-5
Skup
2. Mednarodni znanstveni posvet Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja
Mjesto i datum
Maribor, Slovenija, 22.11.2001. - 23.11.2001
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
školska kultura; kvaliteta; obrazovanje.
(school culture; quality; education.)
Sažetak
U radu se razmatra školska kultura kao faktor kvalitete škole. Najopćenitije se može reći da pozitivna školska kultura pozitivno djeluje na motivaciju učenika i nastavnika za postignuće, odnosno za uspješnu realizaciju postavljenih ciljeva škole. Pod školskom se kulturom podrazumjeva historijski prenesen obrazac značenja koji uključuju vrijednosti, norme, uvjerenja, rituale, ceremonije, tradiciju i mitove s različitom pojavnošću i intenzitetom djelovanja ovisno o sudionicima školske zajednice. Školska kultura može imati diskriminacijski odnos prema nekim skupimana učenika. Zbog toga valja raditi na unaprijeđivanju kulture škole a to unaprijeđivanje predstavlja "epistemologiju radoznalosti", beskarajnu potrebu da se definira koji kulturni principi čine ljudski život harmoničnijim.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA