Pregled bibliografske jedinice broj: 140476
Odnosi na tržištu i turistički proizvod u vertikalnom sustavu veza
Odnosi na tržištu i turistički proizvod u vertikalnom sustavu veza // Gospodarstvo Istre, 2 (1989), 2; 49-54 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 140476 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnosi na tržištu i turistički proizvod u vertikalnom sustavu veza
(Market Relations and Tourist Product in Vertical Systems)
Autori
Grbac, Bruno
Izvornik
Gospodarstvo Istre (0353-2860) 2
(1989), 2;
49-54
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
odnosi na tržištu; turistički proizvod; vertikalni sustav
(market relations; tourist product; vertical systems)
Sažetak
Tržište čini sveukupnost odnosa ponude i potražnje. Ovisno o subjektima koji se javljaju na strani ponude i potražnje razlikuje se više tržišta, među kojima i tržište proizvođača proizvoda proizvodne potrošnje, tržišta trgovine i turističko tržište. Interakciono djelovanje tržišta proizvodnje, trgovine i turizma proizlazi iz međunarodnih odnosa pojedinih privrednih organizacija sa tih tržišta, bilo kao nosilaca ponude ili potražnje. Privredne organizacije mogu biti povezane horizontalno ili vertikalno. Privredni subjekti u vertikalnom sistemu povezani su jedinstvenom strategijom razvoja. Ona postaje okosnica i koheziona snaga koordinirajućeg djelovanja svih sudionika u reprodukcionom ciklusu. U vertikalnom povezivanju proizvodnje, trgovine i turizma, zajednički interes odnosi se na turistički proizvod kao zbirni rezultat djelovanja na turističkom tržištu. Vertikalnim povezivanjem na marketinškim osnovama pridonosi se jačanju odnosa među privrednim subjektima i stvaranju kvalitetnijeg i kvantitetnijeg turističkog proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija