Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 140470

Marketing aspekt suradnje proizvodnih i trgovačkih poduzeća riječke regije


Grbac, Bruno
Marketing aspekt suradnje proizvodnih i trgovačkih poduzeća riječke regije // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 8 (1990), 137-148 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 140470 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing aspekt suradnje proizvodnih i trgovačkih poduzeća riječke regije
(Market Aspect of Cooperation Between Manufacturing and Trading Firms in the Rijeka Region)

Autori
Grbac, Bruno

Izvornik
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka (0353-3689) 8 (1990); 137-148

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
marketing; suradnja; proizvodna i trgovačka poduzeća
(marketing; Production and Trade Companies; collaboration)

Sažetak
Na riječkom području podjednako je razvijen direktni i indirektni marketing kanal, pri čemu se direktni marketing kanal samo iznimno spušta do krajnjeg potrošača. Rezultati istraživanja ukazuju na nezadovoljstvo proizvođača sposobnošću trgovine da odgovori izazovima koje nameće okruženje. Nezadovoljstvo se vezuje prvenstveno za nedovoljnu angažiranost trgovine u rješavanju pojedinih pitanja vezanih za razvoj privređivanja proizvodnih poduzeća. Od značajnijih neadekvatnih rješenja ističu se ona vezana za predviđanje tržišnih potreba, praćenje tržišnih zbivanja i suradnje prilikom usvajanja novih proizvoda. Franchising sistem se ocjenjuje kao najprikladniji za primjenu u našim uvjetima. Razvojem ovog sistema unapređuju se odnosi proizvodnje i trgovine, prestrukturira privreda i internacionalizira poslovanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Marketing aspekt suradnje proizvodnih i trgovačkih poduzeća riječke regije // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 8 (1990), 137-148 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Grbac, B. (1990) Marketing aspekt suradnje proizvodnih i trgovačkih poduzeća riječke regije. Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 8, 137-148.
@article{article, author = {Grbac, Bruno}, year = {1990}, pages = {137-148}, keywords = {marketing, suradnja, proizvodna i trgova\v{c}ka poduze\'{c}a}, journal = {Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka}, volume = {8}, issn = {0353-3689}, title = {Marketing aspekt suradnje proizvodnih i trgova\v{c}kih poduze\'{c}a rije\v{c}ke regije}, keyword = {marketing, suradnja, proizvodna i trgova\v{c}ka poduze\'{c}a} }
@article{article, author = {Grbac, Bruno}, year = {1990}, pages = {137-148}, keywords = {marketing, Production and Trade Companies, collaboration}, journal = {Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka}, volume = {8}, issn = {0353-3689}, title = {Market Aspect of Cooperation Between Manufacturing and Trading Firms in the Rijeka Region}, keyword = {marketing, Production and Trade Companies, collaboration} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Journal of Economic Literature





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font