Pregled bibliografske jedinice broj: 140470
Marketing aspekt suradnje proizvodnih i trgovačkih poduzeća riječke regije
Marketing aspekt suradnje proizvodnih i trgovačkih poduzeća riječke regije // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 8 (1990), 137-148 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 140470 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing aspekt suradnje proizvodnih i trgovačkih poduzeća riječke regije
(Market Aspect of Cooperation Between Manufacturing and Trading Firms in the Rijeka Region)
Autori
Grbac, Bruno
Izvornik
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka (0353-3689) 8
(1990);
137-148
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
marketing; suradnja; proizvodna i trgovačka poduzeća
(marketing; Production and Trade Companies; collaboration)
Sažetak
Na riječkom području podjednako je razvijen direktni i indirektni marketing kanal, pri čemu se direktni marketing kanal samo iznimno spušta do krajnjeg potrošača. Rezultati istraživanja ukazuju na nezadovoljstvo proizvođača sposobnošću trgovine da odgovori izazovima koje nameće okruženje. Nezadovoljstvo se vezuje prvenstveno za nedovoljnu angažiranost trgovine u rješavanju pojedinih pitanja vezanih za razvoj privređivanja proizvodnih poduzeća. Od značajnijih neadekvatnih rješenja ističu se ona vezana za predviđanje tržišnih potreba, praćenje tržišnih zbivanja i suradnje prilikom usvajanja novih proizvoda. Franchising sistem se ocjenjuje kao najprikladniji za primjenu u našim uvjetima. Razvojem ovog sistema unapređuju se odnosi proizvodnje i trgovine, prestrukturira privreda i internacionalizira poslovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Journal of Economic Literature