Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 140461

Marketing pristup definiciji i klasifikaciji malih i srednjih poduzeća


Grbac, Bruno
Marketing pristup definiciji i klasifikaciji malih i srednjih poduzeća // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 10 (1992), 2; 131-141 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 140461 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing pristup definiciji i klasifikaciji malih i srednjih poduzeća
(Marketing Approach to the Definition and Classification of Small and Medium-sized Firms)

Autori
Grbac, Bruno

Izvornik
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka (1330-6308) 10 (1992), 2; 131-141

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
marketing pristup; klasifikacija; mala i srednja poduzeća
(Marketing; Definition and Classification; SME's)

Sažetak
U radu su utvrđene zajedničke tržišne i marketing karakteristike i specifičnosti malih i srednjih poduzeća, koje autor koristi kao okosnicu za definiranje i razlikovanje dviju temeljnjih skupina malih i srednjih poduzeća. // Znanstveni doprinos rada proizlazi iz novog interpretiranja karakteristika malih i srednjih poduzeća, odnosno uvažavanju odrednica marketinga i tržišnih zakonitosti u definiranju i klasificiranju malih i srednjih poduzeća. U definiranju malih i srednjih poduzeća uvažavaju se veličine kao "izravni odnosi sa zaposlenima i poslovnim partnerima", "djelovanje u manjem tržišnom segmentu s manjim brojem zaposlenih" i "nespecijalizirano upravljanje". Kod klasificiranja malih i srednjih poduzeća razlikuju se: autonomna i subordinarna. Prva zadovoljavaju autonomnu potražnju primjenjujući zasebnu marketing strategiju, dok su druga subordinarna su podređena većim poduzećima i zajedno s njima grade vertikalni marketing sustav. // Definiranjem i klasificiranjem malih i srednjih poduzeća uvažavanjem marketinških kriterija dat je znanstveni doprinos izučavanju marketinga i poduzetništva u Republici Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Marketing pristup definiciji i klasifikaciji malih i srednjih poduzeća // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 10 (1992), 2; 131-141 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
Grbac, B. (1992) Marketing pristup definiciji i klasifikaciji malih i srednjih poduzeća. Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 10 (2), 131-141.
@article{article, author = {Grbac, Bruno}, year = {1992}, pages = {131-141}, keywords = {marketing pristup, klasifikacija, mala i srednja poduze\'{c}a}, journal = {Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka}, volume = {10}, number = {2}, issn = {1330-6308}, title = {Marketing pristup definiciji i klasifikaciji malih i srednjih poduze\'{c}a}, keyword = {marketing pristup, klasifikacija, mala i srednja poduze\'{c}a} }
@article{article, author = {Grbac, Bruno}, year = {1992}, pages = {131-141}, keywords = {Marketing, Definition and Classification, SME's}, journal = {Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka}, volume = {10}, number = {2}, issn = {1330-6308}, title = {Marketing Approach to the Definition and Classification of Small and Medium-sized Firms}, keyword = {Marketing, Definition and Classification, SME's} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Journal of Economic Literature





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font