Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 140460

Novi trendovi makromarketing okoline malih i srednjih poduzeća


Grbac, Bruno
Novi trendovi makromarketing okoline malih i srednjih poduzeća // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 10 (1992), 1; 15-25 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 140460 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Novi trendovi makromarketing okoline malih i srednjih poduzeća
(New Trends in Macromarketing Environment of Small and Medium-sized Firms)

Autori
Grbac, Bruno

Izvornik
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka (1330-6308) 10 (1992), 1; 15-25

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
novi trendovi; makromarketing; okolina; mala i srednja poduzeća
(New Trends; Macromarketing; Environment; SME)

Sažetak
Cilj rada bio je istražiti procese koji se odvijaju u makromarketing-okruženju, a koji malim i srednjim poduzećima u Europi predstavljaju izazove i pretnje. // Znanstveni doprinos u radu proizlazi iz rezultata istraživanja koji ukazuju da se mala i srednja poduzeća u Europi susreću s dva nova trenda u makromarketing-okolini. Jedan trend vezuje se za procese političke i ekonomske integracije i proces regionalizacije. Drugi trend vezuje se za prestrukturiranje poduzeća kroz organizacijsku i proizvodnu decentralizaciju gospodarenja. // U radu su iznijete nove znanstvene informacije o suvremenim trendovima od značaja za međunarodni marketing i analizirana njihova uzročno posljedična veza, što radu daje izvorni znanstveni karakter.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Novi trendovi makromarketing okoline malih i srednjih poduzeća // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 10 (1992), 1; 15-25 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
Grbac, B. (1992) Novi trendovi makromarketing okoline malih i srednjih poduzeća. Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 10 (1), 15-25.
@article{article, author = {Grbac, Bruno}, year = {1992}, pages = {15-25}, keywords = {novi trendovi, makromarketing, okolina, mala i srednja poduze\'{c}a}, journal = {Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka}, volume = {10}, number = {1}, issn = {1330-6308}, title = {Novi trendovi makromarketing okoline malih i srednjih poduze\'{c}a}, keyword = {novi trendovi, makromarketing, okolina, mala i srednja poduze\'{c}a} }
@article{article, author = {Grbac, Bruno}, year = {1992}, pages = {15-25}, keywords = {New Trends, Macromarketing, Environment, SME}, journal = {Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka}, volume = {10}, number = {1}, issn = {1330-6308}, title = {New Trends in Macromarketing Environment of Small and Medium-sized Firms}, keyword = {New Trends, Macromarketing, Environment, SME} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Journal of Economic Literature





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font