Pregled bibliografske jedinice broj: 140460
Novi trendovi makromarketing okoline malih i srednjih poduzeća
Novi trendovi makromarketing okoline malih i srednjih poduzeća // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 10 (1992), 1; 15-25 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 140460 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi trendovi makromarketing okoline malih i srednjih poduzeća
(New Trends in Macromarketing Environment of Small and Medium-sized Firms)
Autori
Grbac, Bruno
Izvornik
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka (1330-6308) 10
(1992), 1;
15-25
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
novi trendovi; makromarketing; okolina; mala i srednja poduzeća
(New Trends; Macromarketing; Environment; SME)
Sažetak
Cilj rada bio je istražiti procese koji se odvijaju u makromarketing-okruženju, a koji malim i srednjim poduzećima u Europi predstavljaju izazove i pretnje. // Znanstveni doprinos u radu proizlazi iz rezultata istraživanja koji ukazuju da se mala i srednja poduzeća u Europi susreću s dva nova trenda u makromarketing-okolini. Jedan trend vezuje se za procese političke i ekonomske integracije i proces regionalizacije. Drugi trend vezuje se za prestrukturiranje poduzeća kroz organizacijsku i proizvodnu decentralizaciju gospodarenja. // U radu su iznijete nove znanstvene informacije o suvremenim trendovima od značaja za međunarodni marketing i analizirana njihova uzročno posljedična veza, što radu daje izvorni znanstveni karakter.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Journal of Economic Literature