Pregled bibliografske jedinice broj: 14046
Didaktičke strategije i razredno-nastavno ozračje na početku obveznoga školovanja
Didaktičke strategije i razredno-nastavno ozračje na početku obveznoga školovanja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 47 (1998), 1; 23-32 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni)
CROSBI ID: 14046 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Didaktičke strategije i razredno-nastavno ozračje na početku obveznoga školovanja
(Didactic Strategies and Classroom atmosphere in primary school)
Autori
Matijević, Milan
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 47
(1998), 1;
23-32
Ključne riječi
didaktičke strategija; razredno-natavno ozračje; osnovna škola
(didactic strategies. classroom atmosphere; primary school)
Sažetak
Autor analizira povezanost didaktičkih strategija, nastavnog prostora i razredno-nastavnog ozračja u početnim razredima obveznog školovanja. On se zalaže za humaniziranje ukupne nastavne komunikacije, zatim za napuštanje nastave u kojoj djeca uglavnom sjede, slušaju i gledaju, te za više raznovrsnih strategija aktivnog i iskustvenog učenja. Tu su i preporuke za organiziranje više nastavnih aktivnosti u školskom dvorištu ili prirodi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA