Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 140459

Tehnološki napredak, energetska ekologija i marketing


Grbac, Bruno
Tehnološki napredak, energetska ekologija i marketing // Energy and the Environment: 13th International Congress / Franković, Bernard (ur.).
Rijeka: Tehnički fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1992. str. 241-248 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 140459 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tehnološki napredak, energetska ekologija i marketing
(Technology Development, Ecology and Marketing)

Autori
Grbac, Bruno

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Energy and the Environment: 13th International Congress / Franković, Bernard - Rijeka : Tehnički fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1992, 241-248

Skup
Energy and the Environment: 13th International Congress

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.10.1992. - 30.10.1992

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
tehnološki napredak; energetska ekologija; marketing
(Technology Development; Ecology; Marketing)

Sažetak
Autor u ovom radu istražuje utjecaj tehnološkog napretka i promjena u društvu. U središtu zanimanja je izgradnja novog vrijednosnog sustava koji se prema autorovim stavovima gradi uvažavanjem energetske ekologije. Ekologija se u tom kontekstu uvažava kao snaga iz makromarketing-okružja koja determinirajuće utječe na stvaranje novog vrijednosnog sustava. U novom vrijednosnom sustavu, kako argumentira autor, favorizira se jačanje kvalitete življenja u odnosu na dosadašnje jačanje standarda življenja. Pod utjecajem tih promjena javlja se novi pristup marketingu u kojem se uvažava dugoročni interes kupaca odnosno ekološki prihvatljivo življenje. // Znanstveni doprinos u radu proizlazi iz individualiziranih i analiziranih činitelja koji potiču ili sputavaju prihvat novog vrijednosnog sustava u uvjetima poduzetničke ekonomije i tretiranja ekologije kao odrednice makromarketing okružja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Tehnološki napredak, energetska ekologija i marketing // Energy and the Environment: 13th International Congress / Franković, Bernard (ur.).
Rijeka: Tehnički fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1992. str. 241-248 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Grbac, B. (1992) Tehnološki napredak, energetska ekologija i marketing. U: Franković, B. (ur.)Energy and the Environment: 13th International Congress.
@article{article, author = {Grbac, Bruno}, editor = {Frankovi\'{c}, B.}, year = {1992}, pages = {241-248}, keywords = {tehnolo\v{s}ki napredak, energetska ekologija, marketing}, title = {Tehnolo\v{s}ki napredak, energetska ekologija i marketing}, keyword = {tehnolo\v{s}ki napredak, energetska ekologija, marketing}, publisher = {Tehni\v{c}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Grbac, Bruno}, editor = {Frankovi\'{c}, B.}, year = {1992}, pages = {241-248}, keywords = {Technology Development, Ecology, Marketing}, title = {Technology Development, Ecology and Marketing}, keyword = {Technology Development, Ecology, Marketing}, publisher = {Tehni\v{c}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font