Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 140455

Odrednice tržišta postindustrijskog društva i novi identitet marketinga


Grbac, Bruno
Odrednice tržišta postindustrijskog društva i novi identitet marketinga // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 11 (1993), 1; 167-173 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 140455 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odrednice tržišta postindustrijskog društva i novi identitet marketinga
(Market Determinants of Post-industrial Society and New Marketing Identity)

Autori
Grbac, Bruno

Izvornik
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka (1330-6308) 11 (1993), 1; 167-173

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
tržište; postindustrijsko društvo; novi identitet; marketing
(Market Determinants; Postindustrial Society; New Marketing Identity)

Sažetak
Autor u ovom radu istražuje veličine koje determiniraju moderno tržište i uvjetuju prilagodbu marketinga kriterijima poduzetničke ekonomije. // U radu se argumentira da je manja razina koncentracije, rezultat ulaska na tržište mnoštva novih poduzeća koji, da bi anulirali prepreke kod ulaska i djelovanja na tržištu, uspostavljaju i razvijaju mrežne odnose s partnerima. Daljnja odrednica je potražnja za diferenciranom ponudom i vrijeme potrebno za stvaranje i plasman takve ponude. Vrijeme stvaranja novog proizvoda, kako argumentira autor, postaje sve kraće kao posljedica sve kraćeg životnog ciklusa proizvoda i tendencije smanjivanja troškova poslovanja. Pod utjecajem tih odrednica dolazi, kako se zaključuje, do stvaranja novog identiteta marketinga čijim se uvažavanjem pridonosi bržem razvitku gospodarskih subjekata i gospodarstva u cjelini. // Znanstveni doprinos proizlazi iz rezultata retrospektivne i prospektivne analize promjena u okruženju na osnovi kojih se izvode odrednice i argumentira njihova uloga u formuliranju novog indentiteta marketinga. Utvrđeno je da su to: manja razina koncentracije na tržištu, mrežni odnosi koji se uspostavljaju između sudionika na tržištu, tendencije smanjivanja troškova poslovanja, konstantno inoviranje ponude i skraćivanje vremena za stvaranje i plasman novog proizvoda i usluga. Tim spoznajama dat je doprinos izučavanju marketinga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Odrednice tržišta postindustrijskog društva i novi identitet marketinga // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 11 (1993), 1; 167-173 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
Grbac, B. (1993) Odrednice tržišta postindustrijskog društva i novi identitet marketinga. Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 11 (1), 167-173.
@article{article, author = {Grbac, Bruno}, year = {1993}, pages = {167-173}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}te, postindustrijsko dru\v{s}tvo, novi identitet, marketing}, journal = {Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka}, volume = {11}, number = {1}, issn = {1330-6308}, title = {Odrednice tr\v{z}i\v{s}ta postindustrijskog dru\v{s}tva i novi identitet marketinga}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}te, postindustrijsko dru\v{s}tvo, novi identitet, marketing} }
@article{article, author = {Grbac, Bruno}, year = {1993}, pages = {167-173}, keywords = {Market Determinants, Postindustrial Society, New Marketing Identity}, journal = {Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka}, volume = {11}, number = {1}, issn = {1330-6308}, title = {Market Determinants of Post-industrial Society and New Marketing Identity}, keyword = {Market Determinants, Postindustrial Society, New Marketing Identity} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Journal of Economic Literature





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font