Pregled bibliografske jedinice broj: 140452
Dinamika ostvarivanja konkurentske prednosti poduzeća različitih dimenzija
Dinamika ostvarivanja konkurentske prednosti poduzeća različitih dimenzija // Pomorski zbornik, 8 (1994), 85-94 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 140452 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dinamika ostvarivanja konkurentske prednosti poduzeća različitih dimenzija
(Competitive Advantage Dynamic and Companies Dimensions)
Autori
Grbac, Bruno
Izvornik
Pomorski zbornik (0554-6397) 8
(1994);
85-94
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
dinamika; konkurentska prednost poduzeća
(Dynamics; Competitive Advantage)
Sažetak
Autor je postavio hipotezu prema kojoj veličina poduzeća ne utječe na ostvarivanje konkurentske prednosti. Istraživanje je provedeno pismenom anketom na uzorku od 98 poduzeća različitih veličina iz Hrvatske. // Znanstveni doprinos rada rezultat je empirijskog istraživanja na osnovi kojeg se ukazuju da poduzeća u Hrvatskoj, neovisno o njihovoj veličini, konkurentsku prednost ostvaruju uvažavanjem snaga iz poduzeća ili snaga iz okružja. Oba pristupa, kako argumentira autor, imaju više nedostataka koji se mogu uspješno rješavati njihovom kombinacijom, odnosno interakcijom internih i vanjskih snaga. Time se ostvaruje sinergijski efekt i dobiva na dinamičnosti ostvarivanja konkurentske prednosti. // Spoznaja do koje je autor došao testirajući hipotezu o neovisnosti ostvarivanja konkurentske prednosti s obzirom na veličinu poduzeća i zaključaka koje je izveo iz predmetnog istraživanja, predstavlja znanstveni doprinos marketingu s vrijednim implikacijama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Journal of Economic Literature