Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 140450

Nove tržišne zakonitosti i inovirani marketing malih i srednjih poduzeća


Grbac, Bruno
Nove tržišne zakonitosti i inovirani marketing malih i srednjih poduzeća // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 12 (1994), 1; 87-97 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 140450 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nove tržišne zakonitosti i inovirani marketing malih i srednjih poduzeća
(New Market Patterns and Innovative Marketing of Small and Medium-sized Firms)

Autori
Grbac, Bruno

Izvornik
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka (1330-6308) 12 (1994), 1; 87-97

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
tržišne zakonitosti; inovirani marketing; mala i srednja poduzeća
(New Market Rules; Innovative Marketing; SME)

Sažetak
Autor u radu polazi od konstatacije da je pojava mnoštva malih i srednjih poduzeća posljedica sve veće fragmentiranosti tržišta i utjecaja mjera ekonomske politike kako u razvijenim zemljama tako i u zemljama u tranziciji. // Rezultati istraživanja ukazuju da se mala i srednja poduzeća prilikom ulaska i djelovanja na tržištu susreću s brojnim preprekama. Kao temeljne prepreke javljaju se one vezane za ekonomiju obujma, financijske prepreke i autoritativne prepreke. Novi uvjeti djelovanja na tržištu zahtijevaju od malih i srednjih poduzeća inoviranje marketing pristupa primjenom bilo vertikalnog ili kooperativnog marketinga. // Novim interpretacijama predmetne problematike i kritičkim valoriziranjem navedenih pristupa radom je dat vrijedan znanstveni doprinos izučavanju marketinga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Nove tržišne zakonitosti i inovirani marketing malih i srednjih poduzeća // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 12 (1994), 1; 87-97 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
Grbac, B. (1994) Nove tržišne zakonitosti i inovirani marketing malih i srednjih poduzeća. Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 12 (1), 87-97.
@article{article, author = {Grbac, Bruno}, year = {1994}, pages = {87-97}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}ne zakonitosti, inovirani marketing, mala i srednja poduze\'{c}a}, journal = {Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka}, volume = {12}, number = {1}, issn = {1330-6308}, title = {Nove tr\v{z}i\v{s}ne zakonitosti i inovirani marketing malih i srednjih poduze\'{c}a}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}ne zakonitosti, inovirani marketing, mala i srednja poduze\'{c}a} }
@article{article, author = {Grbac, Bruno}, year = {1994}, pages = {87-97}, keywords = {New Market Rules, Innovative Marketing, SME}, journal = {Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka}, volume = {12}, number = {1}, issn = {1330-6308}, title = {New Market Patterns and Innovative Marketing of Small and Medium-sized Firms}, keyword = {New Market Rules, Innovative Marketing, SME} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Journal of Economic Literature





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font