Pregled bibliografske jedinice broj: 140450
Nove tržišne zakonitosti i inovirani marketing malih i srednjih poduzeća
Nove tržišne zakonitosti i inovirani marketing malih i srednjih poduzeća // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 12 (1994), 1; 87-97 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 140450 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nove tržišne zakonitosti i inovirani marketing malih i srednjih poduzeća
(New Market Patterns and Innovative Marketing of Small and Medium-sized Firms)
Autori
Grbac, Bruno
Izvornik
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka (1330-6308) 12
(1994), 1;
87-97
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
tržišne zakonitosti; inovirani marketing; mala i srednja poduzeća
(New Market Rules; Innovative Marketing; SME)
Sažetak
Autor u radu polazi od konstatacije da je pojava mnoštva malih i srednjih poduzeća posljedica sve veće fragmentiranosti tržišta i utjecaja mjera ekonomske politike kako u razvijenim zemljama tako i u zemljama u tranziciji. // Rezultati istraživanja ukazuju da se mala i srednja poduzeća prilikom ulaska i djelovanja na tržištu susreću s brojnim preprekama. Kao temeljne prepreke javljaju se one vezane za ekonomiju obujma, financijske prepreke i autoritativne prepreke. Novi uvjeti djelovanja na tržištu zahtijevaju od malih i srednjih poduzeća inoviranje marketing pristupa primjenom bilo vertikalnog ili kooperativnog marketinga. // Novim interpretacijama predmetne problematike i kritičkim valoriziranjem navedenih pristupa radom je dat vrijedan znanstveni doprinos izučavanju marketinga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Journal of Economic Literature