Pregled bibliografske jedinice broj: 140449
Informativna osnova za marketing odluke
Informativna osnova za marketing odluke // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 12 (1994), 2; 185-193 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 140449 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Informativna osnova za marketing odluke
(Informative Base for Marketing Decissions)
Autori
Grbac, Bruno
Izvornik
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka (1330-6308) 12
(1994), 2;
185-193
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
informativna osnova; marketing odluke
(Information Base; Marketing Decission)
Sažetak
Autorovo polazište u istraživačkom zadatku je spoznaja da je informacijska osnova poduzeća okosnica uspješnog prilagođavanja zahtjevima i promjenama na tržištu. // Postavljeno je šest hipoteza s kojima se testira proporcija šest različitih izvora informacija s obzirom na veličinu poduzeća. Kao instrument istraživanja, odabran je upitnik koji je odaslan na adrese 169 industrijskih poduzeća u Hrvatskoj. Testiranje proporcija izvršeno je "t" testom. // Znanstvena vrijednost ovom istraživanju daju rezultati na osnovi kojih se ukazuje da se u donošenju marketing-odluka razlikuju formalni i neformalni izvori informacija. Autor je na osnovi rezultata terenskog istraživanja i testiranja više hipoteza konzekventno izveo zaključke prema kojima poduzeća neovisno o njihovoj veličini koristi jednake izvore informacija, jednake metode istraživanja tržišta i obavljaju na jednaki način procjenu budućih kretanja na tržištu. Eventualne razlike koje postoje su slučajne. Time je ostvaren izvorni znanstveni doprinos teoriji i praksi informacijske osnove za marketing-odluke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Journal of Economic Literature