Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 140449

Informativna osnova za marketing odluke


Grbac, Bruno
Informativna osnova za marketing odluke // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 12 (1994), 2; 185-193 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 140449 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Informativna osnova za marketing odluke
(Informative Base for Marketing Decissions)

Autori
Grbac, Bruno

Izvornik
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka (1330-6308) 12 (1994), 2; 185-193

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
informativna osnova; marketing odluke
(Information Base; Marketing Decission)

Sažetak
Autorovo polazište u istraživačkom zadatku je spoznaja da je informacijska osnova poduzeća okosnica uspješnog prilagođavanja zahtjevima i promjenama na tržištu. // Postavljeno je šest hipoteza s kojima se testira proporcija šest različitih izvora informacija s obzirom na veličinu poduzeća. Kao instrument istraživanja, odabran je upitnik koji je odaslan na adrese 169 industrijskih poduzeća u Hrvatskoj. Testiranje proporcija izvršeno je "t" testom. // Znanstvena vrijednost ovom istraživanju daju rezultati na osnovi kojih se ukazuje da se u donošenju marketing-odluka razlikuju formalni i neformalni izvori informacija. Autor je na osnovi rezultata terenskog istraživanja i testiranja više hipoteza konzekventno izveo zaključke prema kojima poduzeća neovisno o njihovoj veličini koristi jednake izvore informacija, jednake metode istraživanja tržišta i obavljaju na jednaki način procjenu budućih kretanja na tržištu. Eventualne razlike koje postoje su slučajne. Time je ostvaren izvorni znanstveni doprinos teoriji i praksi informacijske osnove za marketing-odluke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Informativna osnova za marketing odluke // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 12 (1994), 2; 185-193 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
Grbac, B. (1994) Informativna osnova za marketing odluke. Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 12 (2), 185-193.
@article{article, author = {Grbac, Bruno}, year = {1994}, pages = {185-193}, keywords = {informativna osnova, marketing odluke}, journal = {Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka}, volume = {12}, number = {2}, issn = {1330-6308}, title = {Informativna osnova za marketing odluke}, keyword = {informativna osnova, marketing odluke} }
@article{article, author = {Grbac, Bruno}, year = {1994}, pages = {185-193}, keywords = {Information Base, Marketing Decission}, journal = {Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka}, volume = {12}, number = {2}, issn = {1330-6308}, title = {Informative Base for Marketing Decissions}, keyword = {Information Base, Marketing Decission} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Journal of Economic Literature





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font