Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 140445

Ravnoteža i marketing


Grbac, Bruno
Ravnoteža i marketing // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 13 (1995), 1; 41-53 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 140445 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ravnoteža i marketing
(Equilibrium and Marketing)

Autori
Grbac, Bruno

Izvornik
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka (1330-6308) 13 (1995), 1; 41-53

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
ravnoteža; marketing
(Equilibrium; Marketing)

Sažetak
Rezultati istraživanja ukazuju da su poduzeća u nedavnoj prošlosti djelovala u stabilnom okruženju s poslovanjem usmjerenim iznutra prema vani, a danas i ubuduće, zbog naglih i stalnih promjena na tržištu, poslovanje je diktirano izvana - s tržišta. // Izgradnja nove ravnoteže, kako autor naziva odnos između unutarnjih i vanjskih veličina, ostvariva je potpunim zadovoljavanjem kupaca, brzinom uočavanja potreba i brzinom realizacije plasmana, brigom za kvalitetom i dodatnim uslugama koje prate ponudu, te novim odnosom prema i među zaposlenima. // Znanstveni doprinos rada vezuje se za predložene modele kojima se na originalan način prezentiraju odnosi između unutarnjih i vanjskih varijabli nazvani "dinamička ravnoteža". Rad svojom aktualnošću i rezultatima predstavlja izvorni znanstveni doprinos upravljanju marketinga u malim i srednjim poduzećima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Ravnoteža i marketing // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 13 (1995), 1; 41-53 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
Grbac, B. (1995) Ravnoteža i marketing. Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 13 (1), 41-53.
@article{article, author = {Grbac, Bruno}, year = {1995}, pages = {41-53}, keywords = {ravnote\v{z}a, marketing}, journal = {Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka}, volume = {13}, number = {1}, issn = {1330-6308}, title = {Ravnote\v{z}a i marketing}, keyword = {ravnote\v{z}a, marketing} }
@article{article, author = {Grbac, Bruno}, year = {1995}, pages = {41-53}, keywords = {Equilibrium, Marketing}, journal = {Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka}, volume = {13}, number = {1}, issn = {1330-6308}, title = {Equilibrium and Marketing}, keyword = {Equilibrium, Marketing} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Journal of Economic Literature





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font