Pregled bibliografske jedinice broj: 140445
Ravnoteža i marketing
Ravnoteža i marketing // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 13 (1995), 1; 41-53 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 140445 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ravnoteža i marketing
(Equilibrium and Marketing)
Autori
Grbac, Bruno
Izvornik
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka (1330-6308) 13
(1995), 1;
41-53
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
ravnoteža; marketing
(Equilibrium; Marketing)
Sažetak
Rezultati istraživanja ukazuju da su poduzeća u nedavnoj prošlosti djelovala u stabilnom okruženju s poslovanjem usmjerenim iznutra prema vani, a danas i ubuduće, zbog naglih i stalnih promjena na tržištu, poslovanje je diktirano izvana - s tržišta. // Izgradnja nove ravnoteže, kako autor naziva odnos između unutarnjih i vanjskih veličina, ostvariva je potpunim zadovoljavanjem kupaca, brzinom uočavanja potreba i brzinom realizacije plasmana, brigom za kvalitetom i dodatnim uslugama koje prate ponudu, te novim odnosom prema i među zaposlenima. // Znanstveni doprinos rada vezuje se za predložene modele kojima se na originalan način prezentiraju odnosi između unutarnjih i vanjskih varijabli nazvani "dinamička ravnoteža". Rad svojom aktualnošću i rezultatima predstavlja izvorni znanstveni doprinos upravljanju marketinga u malim i srednjim poduzećima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Journal of Economic Literature