Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 140444

Tržišna orijentacija i uspješnost malih i srednjih poduzeća


Grbac, Bruno; Martin, James
Tržišna orijentacija i uspješnost malih i srednjih poduzeća // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 13 (1995), 2; 115-127 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 140444 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tržišna orijentacija i uspješnost malih i srednjih poduzeća
(Market Orientation and Successfulnes of Small and Medium-sized Enterprises)

Autori
Grbac, Bruno ; Martin, James

Izvornik
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka (1330-6308) 13 (1995), 2; 115-127

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
tržišna orjentacija; mala i srednja poduzeća
(Market Orientation; SME)

Sažetak
U radu se na osnovi terenskog istraživanja metodom pismene ankete na uzorku od 1850 poduzeća traže odgovori o obimu, značaju i utjecaju tržišne orijentacije malih i srednjih poduzeća u razvijenim gospodarstvima na primjeru gospodarstva SAD-a. // Istraživanjem je utvrđena direktna i pozitivna veza između tržišne orijentacije i uspješnosti poduzeća. Definiran je model odnosa tržišne orijentacije malih i srednjih poduzeća i njihove uspješnosti, što predstavlja značajan znanstveni doprinos izučavanju upravljanja marketingom malih i srednjih poduzeća. Osnovni zaključak koje je iz toga izveden svodi se na konstataciju da je vrijedno uložiti trud i vrijeme potrebno za izgradnju sustava kojim se implementira marketing-koncepcija odnosno tržišna orijentacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno; Martin, James
Tržišna orijentacija i uspješnost malih i srednjih poduzeća // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 13 (1995), 2; 115-127 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
Grbac, B. & Martin, J. (1995) Tržišna orijentacija i uspješnost malih i srednjih poduzeća. Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 13 (2), 115-127.
@article{article, author = {Grbac, Bruno and Martin, James}, year = {1995}, pages = {115-127}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}na orjentacija, mala i srednja poduze\'{c}a}, journal = {Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka}, volume = {13}, number = {2}, issn = {1330-6308}, title = {Tr\v{z}i\v{s}na orijentacija i uspje\v{s}nost malih i srednjih poduze\'{c}a}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}na orjentacija, mala i srednja poduze\'{c}a} }
@article{article, author = {Grbac, Bruno and Martin, James}, year = {1995}, pages = {115-127}, keywords = {Market Orientation, SME}, journal = {Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka}, volume = {13}, number = {2}, issn = {1330-6308}, title = {Market Orientation and Successfulnes of Small and Medium-sized Enterprises}, keyword = {Market Orientation, SME} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Journal of Economic Literature





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font