Pregled bibliografske jedinice broj: 140444
Tržišna orijentacija i uspješnost malih i srednjih poduzeća
Tržišna orijentacija i uspješnost malih i srednjih poduzeća // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 13 (1995), 2; 115-127 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 140444 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tržišna orijentacija i uspješnost malih i srednjih poduzeća
(Market Orientation and Successfulnes of Small and Medium-sized Enterprises)
Autori
Grbac, Bruno ; Martin, James
Izvornik
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka (1330-6308) 13
(1995), 2;
115-127
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
tržišna orjentacija; mala i srednja poduzeća
(Market Orientation; SME)
Sažetak
U radu se na osnovi terenskog istraživanja metodom pismene ankete na uzorku od 1850 poduzeća traže odgovori o obimu, značaju i utjecaju tržišne orijentacije malih i srednjih poduzeća u razvijenim gospodarstvima na primjeru gospodarstva SAD-a. // Istraživanjem je utvrđena direktna i pozitivna veza između tržišne orijentacije i uspješnosti poduzeća. Definiran je model odnosa tržišne orijentacije malih i srednjih poduzeća i njihove uspješnosti, što predstavlja značajan znanstveni doprinos izučavanju upravljanja marketingom malih i srednjih poduzeća. Osnovni zaključak koje je iz toga izveden svodi se na konstataciju da je vrijedno uložiti trud i vrijeme potrebno za izgradnju sustava kojim se implementira marketing-koncepcija odnosno tržišna orijentacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Journal of Economic Literature