Pregled bibliografske jedinice broj: 140443
Novi pristup tržištu - marketing u poduzeću "Manco"
Novi pristup tržištu - marketing u poduzeću "Manco" // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 13 (1995), 2; 467-478 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 140443 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi pristup tržištu - marketing u poduzeću "Manco"
(New Market Approach - Marketing in the Enterprise "Manco")
Autori
Grbac, Bruno
Izvornik
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka (1330-6308) 13
(1995), 2;
467-478
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
tržište; marketing; Manco
(Market; Marketing; Manco)
Sažetak
Hipoteza u istraživanju svodi se na utvrđivanje osnove po kojoj poduzeća ostvaruju uspješan nastup na tržištu. Istraživanje je izvršeno na primjeru poduzeća "Manco" iz Clevelanda, Ohio, SAD primjenom metode promatranja i metodom osobnog intervjua s ključnim menadžerima poduzeća. // Rezultati istraživanja procesa prilagođavanja i napretka poduzeća "Manco" ukazuju da se nova poslovna filozofija tog poduzeća temelji na sinergijskom djelovanju načina odabira ciljeva i strategija poslovanja, načinu prikupljanja, obrade i distribucije informacija, te odnosa s kupcima, dobavljačima i konkurentima. // Autor zaključuje da je uspjeh analiziranog poduzeća rezultat adekvatnog tretiranja informacija, procesa učenja od boljih i partnerskih odnosa koji se uspostavljaju sa svim sudionicima na tržištu. Ti činitelji pridonose bržem napretku poduzeća u razvijenim tržišnim ekonomijama, što je uz određene modifikacije, kako ukazuje autor, moguće implementirati i u hrvatskoj praksi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Journal of Economic Literature