Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 140443

Novi pristup tržištu - marketing u poduzeću "Manco"


Grbac, Bruno
Novi pristup tržištu - marketing u poduzeću "Manco" // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 13 (1995), 2; 467-478 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 140443 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Novi pristup tržištu - marketing u poduzeću "Manco"
(New Market Approach - Marketing in the Enterprise "Manco")

Autori
Grbac, Bruno

Izvornik
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka (1330-6308) 13 (1995), 2; 467-478

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
tržište; marketing; Manco
(Market; Marketing; Manco)

Sažetak
Hipoteza u istraživanju svodi se na utvrđivanje osnove po kojoj poduzeća ostvaruju uspješan nastup na tržištu. Istraživanje je izvršeno na primjeru poduzeća "Manco" iz Clevelanda, Ohio, SAD primjenom metode promatranja i metodom osobnog intervjua s ključnim menadžerima poduzeća. // Rezultati istraživanja procesa prilagođavanja i napretka poduzeća "Manco" ukazuju da se nova poslovna filozofija tog poduzeća temelji na sinergijskom djelovanju načina odabira ciljeva i strategija poslovanja, načinu prikupljanja, obrade i distribucije informacija, te odnosa s kupcima, dobavljačima i konkurentima. // Autor zaključuje da je uspjeh analiziranog poduzeća rezultat adekvatnog tretiranja informacija, procesa učenja od boljih i partnerskih odnosa koji se uspostavljaju sa svim sudionicima na tržištu. Ti činitelji pridonose bržem napretku poduzeća u razvijenim tržišnim ekonomijama, što je uz određene modifikacije, kako ukazuje autor, moguće implementirati i u hrvatskoj praksi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Novi pristup tržištu - marketing u poduzeću "Manco" // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 13 (1995), 2; 467-478 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
Grbac, B. (1995) Novi pristup tržištu - marketing u poduzeću "Manco". Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka, 13 (2), 467-478.
@article{article, author = {Grbac, Bruno}, year = {1995}, pages = {467-478}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}te, marketing, Manco}, journal = {Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka}, volume = {13}, number = {2}, issn = {1330-6308}, title = {Novi pristup tr\v{z}i\v{s}tu - marketing u poduze\'{c}u "Manco"}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}te, marketing, Manco} }
@article{article, author = {Grbac, Bruno}, year = {1995}, pages = {467-478}, keywords = {Market, Marketing, Manco}, journal = {Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Rijeka}, volume = {13}, number = {2}, issn = {1330-6308}, title = {New Market Approach - Marketing in the Enterprise "Manco"}, keyword = {Market, Marketing, Manco} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Journal of Economic Literature





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font