Pregled bibliografske jedinice broj: 140439
The Imperative and Interactive Roles of Marketing and Tourism
The Imperative and Interactive Roles of Marketing and Tourism // Hrvatski turizam na pragu XXI. stoljeća / Bošković, Desimir ; Šerović, Svjetlana (ur.).
Poreč: Institut za poljoprivredu i turizam Poreč, 2000. str. 102-110 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 140439 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
The Imperative and Interactive Roles of Marketing and Tourism
Autori
Grbac, Bruno ; Shultz, Clifford
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Hrvatski turizam na pragu XXI. stoljeća
/ Bošković, Desimir ; Šerović, Svjetlana - Poreč : Institut za poljoprivredu i turizam Poreč, 2000, 102-110
Skup
Hrvatski turizam na pragu XXI. stoljeća
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 28.10.1999. - 29.10.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Marketing Roles; Tourism
Sažetak
Analizom prošlih istraživanja i provedenim istraživanjem na terenu utvrđene su relacije koje se uspostavljaju među sudionicima na turističkom tržištu da bi se stvorio konkurentni turistički proizvod i profitabilna turistička djelatnost. // Metodom modeliranja obrazložene su utjecajne veličine i definirana njihova interakcija. Istraživanjem na terenu koje je provedeno metodom intervjua s menadžerima iz turističke djelatnosti na riječko - opatijskom području potvrđene su postavljene teze. // Znanstveni doprinos rada proizlazi iz uočavanja više utjecajnih veličina i njihovih relacija koje pridonose uspjehu tranzicijskog procesa uvažavajući multiplikativne efekte turizma u uvjetima koje nameće poduzetničko okružje. Argumentira se imperativna uloga upravljanja marketingom u tim procesima i predlaže model koji stvaratelje ekonomske politike upućuje na instaliranje mjera kontrole, edukacije i treninga djelatnika u turizmu, te poticanje kapitalnih ulaganja.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija