Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 140439

The Imperative and Interactive Roles of Marketing and Tourism


Grbac, Bruno; Shultz, Clifford
The Imperative and Interactive Roles of Marketing and Tourism // Hrvatski turizam na pragu XXI. stoljeća / Bošković, Desimir ; Šerović, Svjetlana (ur.).
Poreč: Institut za poljoprivredu i turizam Poreč, 2000. str. 102-110 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 140439 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
The Imperative and Interactive Roles of Marketing and Tourism

Autori
Grbac, Bruno ; Shultz, Clifford

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Hrvatski turizam na pragu XXI. stoljeća / Bošković, Desimir ; Šerović, Svjetlana - Poreč : Institut za poljoprivredu i turizam Poreč, 2000, 102-110

Skup
Hrvatski turizam na pragu XXI. stoljeća

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 28.10.1999. - 29.10.1999

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Marketing Roles; Tourism

Sažetak
Analizom prošlih istraživanja i provedenim istraživanjem na terenu utvrđene su relacije koje se uspostavljaju među sudionicima na turističkom tržištu da bi se stvorio konkurentni turistički proizvod i profitabilna turistička djelatnost. // Metodom modeliranja obrazložene su utjecajne veličine i definirana njihova interakcija. Istraživanjem na terenu koje je provedeno metodom intervjua s menadžerima iz turističke djelatnosti na riječko - opatijskom području potvrđene su postavljene teze. // Znanstveni doprinos rada proizlazi iz uočavanja više utjecajnih veličina i njihovih relacija koje pridonose uspjehu tranzicijskog procesa uvažavajući multiplikativne efekte turizma u uvjetima koje nameće poduzetničko okružje. Argumentira se imperativna uloga upravljanja marketingom u tim procesima i predlaže model koji stvaratelje ekonomske politike upućuje na instaliranje mjera kontrole, edukacije i treninga djelatnika u turizmu, te poticanje kapitalnih ulaganja.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081003

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno; Shultz, Clifford
The Imperative and Interactive Roles of Marketing and Tourism // Hrvatski turizam na pragu XXI. stoljeća / Bošković, Desimir ; Šerović, Svjetlana (ur.).
Poreč: Institut za poljoprivredu i turizam Poreč, 2000. str. 102-110 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Grbac, B. & Shultz, C. (2000) The Imperative and Interactive Roles of Marketing and Tourism. U: Bošković, D. & Šerović, S. (ur.)Hrvatski turizam na pragu XXI. stoljeća.
@article{article, author = {Grbac, Bruno and Shultz, Clifford}, year = {2000}, pages = {102-110}, keywords = {Marketing Roles, Tourism}, title = {The Imperative and Interactive Roles of Marketing and Tourism}, keyword = {Marketing Roles, Tourism}, publisher = {Institut za poljoprivredu i turizam Pore\v{c}}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Grbac, Bruno and Shultz, Clifford}, year = {2000}, pages = {102-110}, keywords = {Marketing Roles, Tourism}, title = {The Imperative and Interactive Roles of Marketing and Tourism}, keyword = {Marketing Roles, Tourism}, publisher = {Institut za poljoprivredu i turizam Pore\v{c}}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font