Pregled bibliografske jedinice broj: 140401
Kontinuitet u vrednovanju učenikova uspjeha
Kontinuitet u vrednovanju učenikova uspjeha. Rijeka: Pedagoški fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1996 (monografija)
CROSBI ID: 140401 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kontinuitet u vrednovanju učenikova uspjeha
(Continuity of Pupil School Results)
Autori
Vrcelj, Sofija
Ostali urednici
Zdelarec, Dražen
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Pedagoški fakultet Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
1996
Stranica
147
ISBN
953-6104-06-7
Ključne riječi
kontinuitet uspjeha; ženevska psihološka škole; moskovska škole;
(continuity of school results; Geneva Psychologial and Moscow Psychological school)
Sažetak
U teorijskom se dijelu knjige analiziraju definicije školskog uspjeha i kontinuiteta i iz prikaza je definicija vidljiva složenost tog pedagpškog fenomena. Osim složenosti samoga pojma, složenost je uočljiva i pri određivanju faktora koji djeluju na školski uspjeh. Odnos nastave i intelektualnog razvoja učenika je važno pitanje . Tom je peoblemu u tadu posvećena značajna pozornost ; prikazane su teorije koje problem nastoje riješiti (ženevska i moskovska psihološka škola).Prikazane su i taksonomije odgojno-obrazovnih zadataka nastave kojima se nastoji olakšati njegovo vrednovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA