Pregled bibliografske jedinice broj: 140180
Selektivni oblici turizma u funkciji povećanja turističke potrošnje
Selektivni oblici turizma u funkciji povećanja turističke potrošnje // Management in the Function of Increasing the Tourism Consumption / Radišić, Franjo (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 55-60 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 140180 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Selektivni oblici turizma u funkciji povećanja turističke potrošnje
(Selective arrangement of tourism in function of increase of tourist consumption)
Autori
Galičić, Vlado
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Management in the Function of Increasing the Tourism Consumption
/ Radišić, Franjo - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2002, 55-60
Skup
3rd International Scientic Conference: Management in the Function of Increasing the Tourism Consumption
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 27.10.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
turizam; selektivni oblici ponude; turistička potrošnja; poduzetništvo
(tourism; selective forms of offers; tourist consumption; entrepreneur)
Sažetak
Razvoj poduzetništva u turizmu bitna je sastavnica i pretpostavka za brži proces restrukturiranja i razvoja hrvatske turističke ponude. Znanje i poticajno okruženje, spremnost na rad, izvodiva poduzetnička ideja i kapital neki su od preduvjeta za uspješan razvoj poduzetništva i uspješno poslovanje. Na odmor dolazi sve više turista željnih različitih alternativnih programa u okviru kojih, kvalitetni hoteli nisu razlog i motiv dolaska, nego pretpostavka. Da se od odmora u jadranskim ljetovalištima po zastarjeloj hrvatskoj turističkoj formuli sunca i mora sve više odustaje dokaz su brojni sadržaji koji se posljednjih godina počeli nuditi turistima zainteresiranima za aktivno i avanturom začinjeno ljetovanje.Turisti se na odmoru žele opustiti i uživati, otkrivajući dokolicu kao kategoriju u modernom društvu koja je orijentirana na doživljaj.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0116001
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Vlado Galičić
(autor)