Pregled bibliografske jedinice broj: 139740
Odnosi s javnošću u kriznim stanjima
Odnosi s javnošću u kriznim stanjima // Informatologija, 32 (1999), 3/4; 212-215 (podatak o recenziji nije dostupan, kongresno priopcenje, znanstveni)
CROSBI ID: 139740 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnosi s javnošću u kriznim stanjima
(Public relations in cases)
Autori
Škorić, Vlatka ; Škorić, Stephan
Izvornik
Informatologija (1330-0067) 32
(1999), 3/4;
212-215
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, kongresno priopcenje, znanstveni
Ključne riječi
odnosi s javnošću; krizna stanja; željeznica
(public relations; cases; railway)
Sažetak
Svako organizirano djelovanje u ljudskom društvu pa tako i svaka tvrtka koja želi imati pod kontrolom vlastiti imidž, veliku pozornost mora polagati na funkcioniranje odnosa s javnošću. Funkcioniranje odnosa s javnošću pokazalo se osobito značajnim u željezničkim tvrtkama zbog velike konkurencije kojima su izložene, zbog uvjeta u kojima trenutno posluju i zbog čestih poremećaja koji se mogu nazvati kriznim stanjima. U ovom članku analiziraju se postojeći modeli odnosa s javnošću europskih željeznica u kriznim stanjima i na osnovi njih izvodi sinteza s preporukama za njihovo optimalno djelovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Strojarstvo
POVEZANOST RADA
Projekti:
120042
Ustanove:
Fakultet strojarstva i brodogradnje, Zagreb
Profili:
Stephan Škorić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus